تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر : 9723

شورا بازوی دستگاه‌های اجرایی است

شورا بازوی دستگاه‌های اجرایی است

بابک مهدوی امروز در جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار تابان خبر با بیان اینکه شورا یکی از سوره های قرآن است، اظهار کرد: خداوند در قرآن به اهمیت شورا تاکید کرده است. وی با بیان اینکه شورا در قانون نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: شورای اسلامی

بابک مهدوی امروز در جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار تابان خبر با بیان اینکه شورا یکی از سوره های قرآن است، اظهار کرد: خداوند در قرآن به اهمیت شورا تاکید کرده است.

وی با بیان اینکه شورا در قانون نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: شورای اسلامی استان به عنوان شورای فرادست جایگاه مهمی دارد و می‌توان با همکاری تنگاتنگ به عنوان بازوی دستگاه های اجرایی در راستای خدمات رسانی به مردم گام های اساسی برداریم.

نائب رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی نظارت را جزو وظایف قانونی شورای اسلامی استان دانست و اظهار کرد: دعوت از تمام مسئولان استانی و شهرستان برای حل مشکلات مردم در اولویت های شورا است‌.

گفتنی است بابک مهدوی، نماینده شورای اسلامی شهرستان هوراند پیش از این به عنوان رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی در شورای اسلامی استان فعالیت می کرد و امروز در انتخابات جلسه هیات مدیره به عنوان نائب رئیس انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.