تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 6609

کشتی گیر میانه ای قهرمان آسیا شد

کشتی گیر میانه ای قهرمان آسیا شد

به گزارش تابان خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در این مسابقات که در امان در اردن در حال برگزاری است چوپانی با شکست تمامی رقبا به مدال طلا دست یافت. چوبانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر یک یونگ دائه

به گزارش تابان خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در این مسابقات که در امان در اردن در حال برگزاری است چوپانی با شکست تمامی رقبا به مدال طلا دست یافت.

چوبانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر یک یونگ دائه چا از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله با نتیجه ۸ بر یک از سد ژنیش ژومابیکوف از قرقیزستان گذشت و فینالیست شد.

وی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر صفر نوراسیل امانلی از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال طلای آسیا دست یافت و نوراسیل امانلی از قزاقستان دوم شد و عبداله عبدالمطلب اف از ازبکستان و ژنیش ژومابکوف از قرقیزستان به عنوان سومی رسیدند.

در رقابت‌های پنج وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا، فرنگی‌کاران کشورمان صاحب ۲ نشان طلا و سه مدال برنز شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در پیامی افتخارآفرینی و کسب مدال طلا ابوالفضل چوبانی کشتی گیر میانه ای در رقابت های قهرمانی آسیا را به جامعه ورزش و جوانان استان تبریک گفت.

حبیب ستوده نژاد در پیام خود آورده است: باری دیگر ابوالفضل چوبانی فرزند برومند این سرزمین و خطه آذربایجان شایستگی خود را در مسابقات آسیایی نشان داد و با طنین انداز کردن نام ایران عزیز و به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در عرصه آسیایی موجب شادی ملت سرافراز ایران و آذربایجان شرقی شد.
وی در پیام خود بر ادامه حمایت از این ورزشکار تاکید کرده و آورده است: موجب خوشحالی است که تلاش های ابوالفضل چوبانی به ثمر نشسته و این تلاش ستودنی است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.