صفحه اصلی > آخرین اخبار و آذربایجان و اخبار ویژه و تبریز و سردبیر و سیاست : تایید صلاحیت ۲۸۷ کاندیدا برای شرکت در انتخابات توسط شورای نگهبان

آخرین اطلاعات تایید صلاحیت‌های انتخابات از زبان فرماندار تبریز؛

تایید صلاحیت ۲۸۷ کاندیدا برای شرکت در انتخابات توسط شورای نگهبان

https://tabankhabar.ir/?p=12589

فرماندار تبریز خبر داد: ۲۸۷ نفر کاندیدا از طریق شورای نگهبان برای رقابت در انتخابات امسال تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش تابان خبر، یونس فاتح روز شنبه، ۲۱ بهمن ماه، در جلسه ستاد هماهنگی انتخابات استان، با بیان اینکه امسال نسبت به انتخابات سنوات گذشته براساس شاخص زمانی دو برابر شده است، اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری یک جلسه‌ی اختصاصی با اعضای شورای تامین، هیات اجرایی شهرستان تبریز و با حضور فرمانداران حوزه ‌های اصلی، فرعی و شهرستان تبریز، اسکو و آذرشهر و با حضور پنج بخشداری  مستقل از جمله خسروشاه، ایلخچی، باسمنج، ممقان و گوگان بودیم.

تایید صلاحیت ۲۸۷ کاندیدا برای شرکت در انتخابات توسط شورای نگهبان

وی با بیان اینکه ۱۰۵۰ صندوق در شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو برای اخذ رای شهروندان در نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد صندوق ۸۲۶ صندوق مربوط به تبریز و مابقی به شهرستان اسکوو آذرشهر است و یک صندوق نیز متعلق به اقلیت‌های مذهبی بوده که به عنوان حوزه‌ی فرعی تهران برگزار خواهد شد.

فرماندار تبریز در خصوص آخرین اطلاعات تایید صلاحیت‌ها، گفت: تاکنون ۲۸۷ نفر کاندیدا از طریق شورای نگهبان برای رقابت در انتخابات امسال تایید صلاحیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و ۲۰۷ نفر ثبت نام اولیه برای کاندیدای مجلس شورای اسلامی و ۲۴ نفر نیز برای انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر اعلام شده است، گفت: از این تعداد ۵۵۷ نفر در ثبت نام نهایی ثبت شده، ۳۸۷ نفر از سوی هئیت اجرایی و ۱۸۵ توسط هئیت نظارت استان تایید شده است.

وی ادامه داد: با تایید شورای نگهبان ۲۸۷ نفر حائز شرایط برای شرکت در رقابت انتخابات اعلام گردید.

فرماندار تبریز با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۴۲۴ نفر مجریان انتخابات از جمله بازرسی، سربازرسی، کاربران، نمایندگان فرماندار  و غیره در تبریز همکاری خواهند نمود، گفت: ۸۲۶ صندوق برای تبریز، ۳۹ صندوق برای خسروشاه و ۳۴ صندوق برای باسمنج درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این جلسه با حضور فرمانداران شهرستان‌ها و پنج بخشداری مستقل برگزار شده است، گفت: اقدامات لازم برای موضوع امنیت انتخابات توسط نیروی انظامی با همراهی سپاه اعضای هیات اجرایی شهرستان تبریز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فیبر نوری برای برگزاری انتخابات در بخش باسمنج تجهیز و زیرساخت های لازم فراهم شده است.

فاتح خاطرنشان کرد: امسال از لحاظ ثبت نام و تاییدیه، هیات اجرایی نسبت به تمامی دوره‌ها دارای رتبه اول بوده‌ایم.انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

پایگاه اطلاع رسانی ” تابان خبر” با هدف یاری رساندن به جریان آزاد و حق مدار اطلاع رسانی به منظور حفاظت و ارتقای منافع ملی، صیانت از کیان نظام گرانقدر جمهوری اسلامی ایران و کمک به جریان رشد و توسعه ی استان آذربایجان شرقی در ابعاد مختلف، راه اندازی شده است.

مجوز ارشاد

1400 © تمامی حقوق برای پایگاه خبری تابان محفوظ می باشد.