تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 12244

اجرای طرح هادی ۱۵۶ روستای آذربایجان شرقی در سال مالی ۱۴۰۱

اجرای طرح هادی ۱۵۶ روستای آذربایجان شرقی در سال مالی ۱۴۰۱

 به گزارش تابان خبر، حجت اله سروری با اشاره به اینکه ۱۳۱ مورد از این ۱۵۶ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات استانی اجرا شده است افزود: برای این طرح ها ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. وی از اجرای ۲۵ طرح هادی روستایی هم از محل اعتبارات ملی خبرداد و گفت:

 به گزارش تابان خبر، حجت اله سروری با اشاره به اینکه ۱۳۱ مورد از این ۱۵۶ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات استانی اجرا شده است افزود: برای این طرح ها ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

اجرای طرح هادی ۱۵۶ روستای آذربایجان شرقی در سال مالی ۱۴۰۱

وی از اجرای ۲۵ طرح هادی روستایی هم از محل اعتبارات ملی خبرداد و گفت: از این محل هم ۴۱ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و سرجمع از محل اعتبارات ملی و استانی برای ۱۵۶ طرح هادی روستایی استان ۱۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه انجام شده است.

اجرای طرح هادی ۱۵۶ روستای آذربایجان شرقی در سال مالی ۱۴۰۱

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی همچنین از هزینه کرد ۱۹۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات قیر رایگان در روستاهای استان سخن راند و افزود: با این میزان اعتبار در ۴۳۱ روستای آذربایجان شرقی آسفالت ریخته شد.

سروری خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی روستای هلان صفرعلی شهرستان هوراند را به دلیل قرار گرفتن در مخزن سد عمارت به طور کامل جا به جا و برای اجرای این طرح ۱۷ میلیارد تومان هزینه کرد.

وی افزود: در سال مالی گذشته سه طرح نیز در روستاهای فاقد دهیاری با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در سطح استان اجرا کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.