تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 14322

اجرای طرح هر روستا یک مربی کلید خورد

اجرای طرح هر روستا یک مربی کلید خورد
دبیرکل هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: طرح «هر روستا یک مربی» که پیش از این هم مطرح شده بود، در نشست منطقه‌ای مراغه مورد بررسی قرار گرفت و اجرای آن با دستور رییس هیات فوتبال استان و معرفی نمایندگان هر روستا آغاز شد.

به گزارش تابان خبر، علی خاکی‌زاد» شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی روسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌های مراغه، ملکان، بناب، آذرشهر و اسکو که در سالن اجتماعات دانشگاه مراغه برگزار شد، به خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس این طرح یک نفر از هر روستا به صورت رایگان آموزش داده می‌شود تا از این طریق استعدادهای فوتبال روستایی شناسایی شوند.

وی همچنین به دیگر مصوبه‌های این نشست هم اشاره و بیان کرد: با دستور «جواد ششگلانی»، رییس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی، مسابقات بانوان زیر ۱۶ سال به صورت رایگان برگزار می‌شود تا فوتبال بانوان در این شهرستان‌ها بیش از پیش توسعه یابد.

 

«خاکی‌زاد» ضمن قدردانی از میزبانی مراغه، افزود: آموزش داوران پنج شهرستان حاضر در نشست مراغه نیز از سطح D تا B آسیا از هیات فوتبال استان درخواست شده و با بهره‌گیری از استاد رایگان در مراغه برگزار می‌شود.

 

به گفته وی با توجه به فرارسیدن تعطیلات تابستانی و لزوم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، مدارس فوتبال این پنج شهرستان به هیات فوتبال استان معرفی شده و مجوز یکساله آنان در اسرع وقت صادر می‌شود.

 

وی این را هم بیان کرد که تمام کمیته‌ها از جمله آموزش داوران، فوتسال، جوانان، مدارس فوتبال، بانوان، آموزش مربیان، برگزاری مسابقات و انظباطی این شهرستان‌ها در نشست مراغه حضور یافتند و هر یک از کمیته‌ها جلسات تخصصی ۲ ساعته برگزار کردند.

 

«علیرضا مظلومی»، رییس هیات فوتبال مراغه نیز بیان کرد: نشست‌های تخصصی کمیته‌ها به هم‌افزایی و اتخاذ تصمیم‌های متعدد منجر شد که برخی از آنها با دستور رییس هیات آذربایجان‌شرقی به کل استان ابلاغ می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.