تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 10333

افزایش تاثیرگذاری رسانه در گرو رفع دغدغه مردم

افزایش تاثیرگذاری رسانه در گرو رفع دغدغه مردم

به گزارش تابان، اکبر رضایی تبریزی با حضور در غرفه تابان خبر در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه وضعیت نمایشگاه کتاب و مطبوعات را متوسط ارزیابی می‌کنم، اظهار کرد: اگر سال آتی نیز مقرر شد که نمایشگاه مطبوعات و کتاب برگزار شود باید کیفیت آن را پله‌ای نسبت به

به گزارش تابان، اکبر رضایی تبریزی با حضور در غرفه تابان خبر در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه وضعیت نمایشگاه کتاب و مطبوعات را متوسط ارزیابی می‌کنم، اظهار کرد: اگر سال آتی نیز مقرر شد که نمایشگاه مطبوعات و کتاب برگزار شود باید کیفیت آن را پله‌ای نسبت به سال گذشته ارتقا دهیم.

وی ارتقای کیفیت نمایشگاه کتاب و مطبوعات را لازمه‌ی بهره‌مندی از نظرات اهالی فن دانست و تاکید کرد: با جمع بندی نظرات اهل فن و انجام اقدامات تخصصی روی این نظرات می‌تواند مسیر را هموار کرده و کیفیت برگزاری نمایشگاه‌ها را ارتقا دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ارزیابی از کیفیت نمایشگاه‌های کتاب و مطبوعات باید در هر دوره انجام شود، گفت: با تدوام این امر قطعا هر سال شاهد ارتقای کیفیت برگزاری و افزایش تاثیرگذاری نمایشگاه‌ها خواهیم شد.

 

وی ادامه داد: تاثیر هر رسانه‌ با توجه به رویکرد حرفه‌ای آن متفاوت است، به طوریکه تاثیر هر رسانه را رویکرد آن تعیین می‌کند، برخی از رسانه‌ها به مسائل فرعی و برخی دیگر نیز به مسائل اصلی توجه می‌کنند.

تبریزی با بیان اینکه رفع دغدغه‌های مردم باید از مهم‌ترین اصل‌ برای رسانه‌ها باشد، گفت: رسانه‌ها باید در راستای هدایت افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و غیره گام بردارند.

افزایش تاثیرگذاری رسانه در گرو رفع دغدغه مردم

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.