تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
کد خبر : 7097

افزایش ورزشکاران سازمان یافته گلف آذربایجان شرقی

افزایش ورزشکاران سازمان یافته گلف آذربایجان شرقی

به گزارش تابان خبر، «امیر کوین» عصر یکشنبه در نشست خبری، با بیان اینکه ورزش گلف آن طور که باید شناخته می‌شد، معرفی نشده است، اظهار کرد: متأسفانه خارج از آذربایجان شرقی از فعالیت گلف بازان استان تعجب می‌کنند. وی با بیان اینکه این مجموعه ۱۹۰ هکتار مساحت دارد، گفت: با توجه با اینکه میدان

به گزارش تابان خبر، «امیر کوین» عصر یکشنبه در نشست خبری، با بیان اینکه ورزش گلف آن طور که باید شناخته می‌شد، معرفی نشده است، اظهار کرد: متأسفانه خارج از آذربایجان شرقی از فعالیت گلف بازان استان تعجب می‌کنند.

وی با بیان اینکه این مجموعه ۱۹۰ هکتار مساحت دارد، گفت: با توجه با اینکه میدان گلف به حداقل ۶۰ هکتار نیاز دارد از این رو این مکان بهترین جا برای ایجاد این میدان است.

وی افزود: یک میدان گلف ۱۸ حفره دارد که موافقت و قول ۹ حفره را از مدیریت ورزش و جوانان استان گرفته ایم.

کوین گفت: با توجه به مشکل کم آبی، این میدان به صورت خاکی خواهد بود که نمونه های بسیاری در دنیا دارد.

وی با بیان اینکه چهار انجمن گلف، مینی گلف، بهکاپ و وودبال در هیات فعال است، گفت: به دنبال معرفی بهتر این رشته و همگانی کردن آن با همکاری شهرداری و دیگر نهادها هستیم.

رییس هیات گلف آذربایجان شرقی از موافقت با ایجاد میدان استاندارد گلف در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز خبر داد و گفت: اکنون۳۲۱ ورزشکار سازمان یافته گلف در استان فعالیت داشته که نیاز به زمین های استاندارد و مناسب دارند.

افزایش ورزشکاران سازمان یافته گلف آذربایجان شرقی

وی افزود: زمانی که هیات را تحویل گرفتم گلف در استان فراموش شده بود اما امروز دو ملی پوش مرد و یک ملی‌پوش خانم در استان داریم.

کوین همچنین از انعقاد تفاهم نامه با نهادهایی که زمین های بزرگتر اختیار دارند خبرداد و گفت: با این کار مشکل زمین تمرین برطرف می شود ضمن اینکه تلاش می کنیم تا میدان گلف موجود در پارک ها را هم احیا کنیم.

فعالیت هیات‌های گلف در ۱۴ شهرستان آذربایجان شرقی

وی از فعال‌شدن هیات های گلف ۱۴ شهرستان استان خبرداد و گفت: در چهار شهرستان مراغه، بناب، عجب شیر و اهر زمین گلف در دست ساخت است.

وی از برنامه‌اش برای خانوادگی کردن گلف و همچنین به مدارس بردن آن خبر داد و افزود: هدف این اقدام معرفی بهتر گلف به نوجوانان و جوانان است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.