تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
کد خبر : 14401

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی:

افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان در دولت سیزدهم

افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان در دولت سیزدهم
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی نیز با بیان اینکه افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی مستمری مددجویان زیرپوشش این کمیته یکی از اقدامات ماندگار دولت سیزدهم بود، گفت: چون شخص رئیس جمهور خودشان دغدغه محرومان را داشتند این افزایش صورت گرفت.

به گزارش تابان خبر، غلامعلی ملا مهدی روز پنجشنبه در سلسله نشست‌های خبری تبیین اقدامات دولت سیزدهم در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: قدم‌های بزرگی با هدف رفع محرومیت برداشته شد و مددجویانی تا قبل از روی کار آمدن دولت کمتر از ۱۵۰ هزار تومان دریافتی داشتند.

افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان در دولت سیزدهم

وی اظهارات خود را نه حمایت از دولت بلکه حمایت از حقیقت عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم حمایت‌های خوبی در زمینه‌های اشتغال زایی و مسکن مددجویان کمیته امداد انجام داد به طوری که در زمینه توانمندسازی میزان تحصیلات پرداختی از سه میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته رسید.

ملا مهدی افزود: امسال نیز ۱۰ هزار میلیارد ریال به این حوزه اختصاص داده شده که از برکات دولت سیزدهم است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه اکنون ۷۶ هزار خانوار شامل ۱۳۲ هزار نفر زیرپوشش این کمیته بوده و از خدمات آن بهره‌مند هستند، گفت: سال گذشته هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان پرداخت شده در حالی که درآمد این نهاد ۴۳۰ میلیارد ریال بوده است.

ملا مهدی ادامه داد: ریالی از درآمدهای آذربایجان شرقی به خارج از استان نرفته و همه درآمدها در داخل هزینه شده است.

وی به فعالیت ۳۱۹ مرکز نیکوکاری نیز در استان اشاره کرد و گفت : حمایت‌های مراکز سه برابر حمایت‌های کمیته امداد از نیازمندان است.

ملا مهدی همچنین به عملکرد این نهاد در حوزه مسکن سازی برای نیازمندان گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۸۰ واحد مسکونی ساخته و به نیازمندان تحویل شد که همه این اقدامات با حمایت‌های دولت صورت گرفت.

خبر از: مهسا جلیلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.