تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 2859

بیش‌تر پروژه‌های امسال تبریز در مناطق کم‌برخوردار هستند

بیش‌تر پروژه‌های امسال تبریز در مناطق کم‌برخوردار هستند

به گزارش دیار آذربایجان ، ایرج شهین‌باهر در آئین کلنگ‌زنی پارک محله‌ای منطقه احمدآباد با قدردانی از اهتمام اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به سبب توجه به مناطق کم برخوردار، اظهار داشت: شهروندان ساکن در این منطقه سال‌های متمادی در انتظار ایجاد چنین بوستان‌هایی هستند. او افزود: این پارک به مساحت یک هکتار با امکاناتی

به گزارش دیار آذربایجان ، ایرج شهین‌باهر در آئین کلنگ‌زنی پارک محله‌ای منطقه احمدآباد با قدردانی از اهتمام اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به سبب توجه به مناطق کم برخوردار، اظهار داشت: شهروندان ساکن در این منطقه سال‌های متمادی در انتظار ایجاد چنین بوستان‌هایی هستند.

او افزود: این پارک به مساحت یک هکتار با امکاناتی مختلف برای بهره‌مندی ساکنان این منطقه احداث می‌شود و تلاش داریم تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ و در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره برداری رسیده و تحویل شهروندان دهیم.

شهین‌باهر ادامه داد: شورای پنجم و شهرداری تبریز با احداث چنین پارک‌هایی در مناطق کم برخوردار در تلاش است هنگام بحران‌های طبیعی نیز مکانی برای برای پناه گرفتن ساکنان فراهم شود.

شهردار تبریز یادآور شد: امسال بیشتر پروژه‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار اجرا شده و تلاش ما برای ایجاد فضا و امکانات در این مناطق است تا برای کودکان نیز فضا و امکاناتی مهیا شود چرا که کودکان برای گذران اوقات فراغت و رشد نیاز به فضای سالم و تمیز دارند.

او از افتتاح ۴۰ پارک محله‌ای در این دوره مدیریت شهری خبر داد و افزود: بیشتر این بوستان‌ها در مناطق کم برخوردار شهری احداث شده و همچنین ۱۰ تا ۱۵ پارک دیگر نیز در حال احداث است که با افتتاح آنها برای فضای تفریحی و سبز تبریز و مواقع بحران قدم کوچکی برداشته خواهد شد.

شهین‌باهر بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز تا امروز از چنین اقداماتی حمایت شایسته ای داشته‌اند و امیدوارم حمایت خود را ادامه دهند تا بتوانیم در تبریز فضاهای مورد نیاز برای شهروندان را ایجاد کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.