تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 3140

بیش از ۱۷ هزار تن کود بین کشاورزان آذربایجان شرقی توزیع شد

بیش از ۱۷ هزار تن کود بین کشاورزان آذربایجان شرقی توزیع شد

به گزارش تابان خبر، علی اکبر نژادرضا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کل خرید کود شیمیایی در سه ماه ابتدای سالجاری با ۳۰ درصد تحقق ۱۷هزار و ۳۲۴ تن بود که این اقدام در راستای بخشی از اهداف حمایتی سازمان و در جهت رفاه حال کشاورزان استان می باشد. وی ادامه داد: شبکه تعاون

به گزارش تابان خبر، علی اکبر نژادرضا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کل خرید کود شیمیایی در سه ماه ابتدای سالجاری با ۳۰ درصد تحقق ۱۷هزار و ۳۲۴ تن بود که این اقدام در راستای بخشی از اهداف حمایتی سازمان و در جهت رفاه حال کشاورزان استان می باشد.

وی ادامه داد: شبکه تعاون روستایی آذربایجان شرقی با توجه به اهمیت موضوع تامین و تدارک به موقع کودهای شیمیایی نظیر اوره که جزو عناصر غذایی پر مصرف در تغذیه گیاهی و به عنوان گلوگاه رشد محصولات کشاورزی و افزایش بازدهی تولید می باشد، برابر سهمیه و اهداف تعیین شده سازمانی، تمام سهمیه اعلامی ماهانه خود را از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تامین و توزیع کرده است.

مساحت کل اراضی کشاورزی استان یک میلیون و ۲۲۲ هزار هکتار است که از این میزان ۸۰۵ هزار هکتار اراضی دیم و ۲۹۴ هزار هکتار نیز اراضی آبی است؛ اراضی زیر کشت محصولات دائمی نیز ۱۲۳ هزار هکتار وسعت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.