تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر : 5023

تبریز، پاک‌ترین شهر کشور در 40 روز گذشته

تبریز، پاک‌ترین شهر کشور در 40 روز گذشته

به گزارش تابان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی صبح امروز در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، بیان کرد: در حالی که تبریز یکی از آلوده ترین شهرهای کشور محسوب می‌شد، در ۴۰ روز گذشته به عنوان یکی از پاکترین شهر های ایران انتخاب شده است. وی ادامه داد: تحقق این

به گزارش تابان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی صبح امروز در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، بیان کرد: در حالی که تبریز یکی از آلوده ترین شهرهای کشور محسوب می‌شد، در ۴۰ روز گذشته به عنوان یکی از پاکترین شهر های ایران انتخاب شده است.

وی ادامه داد: تحقق این امر نشان از عملکرد مدیریت شهری در بازسازی و نوسازی حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس‌های شرکت واحد، تاکسی و البته توسعه و تکمیل ایستگاه‌های مترو است.

وی، حذف نمک‌پاشی و استفاده از محلول و همچنین نصب درخت مصنوعی را از دیگر اقدامات موافق با محیط زیست عنوان کرد و گفت: تاثیرات این‌گونه اقدامات در آینده نزدیک در پاکی هوای تبریز مشهود خواهد بود.

تبریز، پاک‌ترین شهر کشور در 40 روز گذشته

برگی افزود: با وجود فعالیت صنایع بزرگ هم‌چون پالایشگاه و پتروشیمی در اطراف شهر، باعث افتخار است که تبریز پاک‌ترین شهر ایران عنوان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با اشاره به دیدار هفته گذشته با نماینده محترم ولی فقیه در استان در خصوص راه‌کارهایی جهت هم‌افزایی شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: در این راستا طی روزهای آتی نیز دیداری با استاندار آذربایجان‌شرقی و سایر مسؤولان ارشد استانی خواهیم داشت تا با استفاده از نکته نظرات، گزارش عملکردی دقیقی ارائه دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.