تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
کد خبر : 3192

تبریز میزبان هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی است

تبریز میزبان هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی است

به گزارش تابان خبر، محمدرضا پورمحمدی در نشست ستاد برگزاری هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز، تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا این رویداد، با شکوه تمام و در خور شأن درگاه باعظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهر تبریز به عنوان خاستگاه تشیع در ایران برگزار شود. وی با تأکید بر اینکه همه

به گزارش تابان خبر، محمدرضا پورمحمدی در نشست ستاد برگزاری هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز، تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا این رویداد، با شکوه تمام و در خور شأن درگاه باعظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهر تبریز به عنوان خاستگاه تشیع در ایران برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه همه ما خادم آستان حسینی هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی‌کنیم، افزود: کمیته‌ای تخصصی با مسئولیت صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی تشکیل و وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شود.

پورمحمدی گفت: همایش پیرغلامان حسینی فرصتی برای معرفی و تجلیل از پیشکسوتان و خادمان درگاه اباعبدالله است و همه باید در برگزاری هرچه بهتر آن همکاری کنند.

در این نشست درخصوص زمان برگزاری این اجلاسیه و نحوه انتخاب و دعوت میهمانان و همچنین همکاری بخش‌های مختلف استان در برگزاری آن بحث و تبادل نظر شد.

هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی شهریور ماه سال ۱۳۹۸ با تقدیر از پیرغلامان برگزیده، تجلیل از مفاخر و خانواده‌های شهدای یزد و اهدای پرچم اجلاس هجدهم به استان آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.