تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 13367

تماشاگران بهتر از ۲ تیم بودند

تماشاگران بهتر از ۲ تیم بودند

به گزارش تابان‌خبر، خوزه مورایس مورایس روز چهارشنبه در نشست پس از بازی تیم های تراکتور و سپاهان که با تساوی به پایان رسید، اظهار کرد: این برای دومین‌ بار است که به تبریز می‌آیم و می‌گویم که عاشق این جو هستم، ورزشگاه در فاصله یک ساعت و نیم قبل از بازی پر بود و این

به گزارش تابان‌خبر، خوزه مورایس مورایس روز چهارشنبه در نشست پس از بازی تیم های تراکتور و سپاهان که با تساوی به پایان رسید، اظهار کرد: این برای دومین‌ بار است که به تبریز می‌آیم و می‌گویم که عاشق این جو هستم، ورزشگاه در فاصله یک ساعت و نیم قبل از بازی پر بود و این یک فوتبال واقعی بود.

تماشاگران بهتر از ۲ تیم بودند
وی با بیان اینکه هر ۲ تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند، افزود: به نظر من تماشاگران بهتر از تیم‌ها بودند چون در زمین مسابقه بیشتر درگیری بود تا بازی.

تماشاگران بهتر از ۲ تیم بودند

مورایس گفت: تراکتور ۲ موقعیت گل داشت، هم ما و هم تراکتور با مشکل گل نزدن رو به رو هستیم البته امشب هر ۲ دروازه‌بان روز خوبی را داشتند.
وی افزود: ما قصد بازیسازی داشتیم اما بازی پرفشار بود و البته که اینطور نبود که اصلا بازیسازی نداشته باشیم، امیدوارم در بازی های آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی‌ها را ببریم.

تماشاگران بهتر از ۲ تیم بودند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.