تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر : 6067

ثبت روز ارس، خواسته‌‌ی مردم از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

ثبت روز ارس، خواسته‌‌ی مردم از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش تابان خبر، مجید کیانی، امروز در اختتامیه دومین دو سالانه قصه‌گویی نهال امید به میزبانی منطقه آزاد ارس، با بیان اینکه منطقه آزاد ارس یکی از هفت منطقه قدیم آزاد ایران است، گفت: سبد توسعه این منطقه یک سبد بزرگ است. وی با اشاره بر ظرفیت منطقه آزاد ارس در صنعت، کشاورزی، اقتصادی،

به گزارش تابان خبر، مجید کیانی، امروز در اختتامیه دومین دو سالانه قصه‌گویی نهال امید به میزبانی منطقه آزاد ارس، با بیان اینکه منطقه آزاد ارس یکی از هفت منطقه قدیم آزاد ایران است، گفت: سبد توسعه این منطقه یک سبد بزرگ است.

وی با اشاره بر ظرفیت منطقه آزاد ارس در صنعت، کشاورزی، اقتصادی، گردشگری، گفت: منطقه آزاد ارس در صنعت رتبه اول، در بخش کشاورزی نیز رتبه برتر را داراست و به عبارتی قطب گلخانه‌های کشور است؛ منطقه آزاد ارس در حوزه تجارت نیز به علت قرارگیری در جاده ابریشم ظرفیت بزرگ تجاری است و در واقع سابقه جلفا به تجارت است.

کیانی ابراز کرد: جشن ژئوپارک ارس دیروز برگزار شد و به شکرانه پروردگار ژئوپارک ارس ملحق به ژئوپارک جهان شد.

وی با بیان اینکه در حوزه احداث و نوسازی مساجد، مدارس، کتابخانه‌های و سایر بخش‌های فرهنگی کارهای خوبی در منطقه آزاد ارس انجام گرفته است و بودجه خوبی نیز تخصیص یافته است، گفت: الحاق ژئوپارک به جهان آثار مختلفی در بر می‌تواند داشته باشد که یکی از این آثارها، موضوع فرهنگی است.
مدیرعامل منطقه آزاد ارس ادامه داد: انتظار می‌رود تا تمامی دستگاه‌های دولتی و نظارتی همراهی کنند زیرا دومین ژئوپارک کشور منطقه آزاد ارس است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.