تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۱
کد خبر : 9755

جایگاه شوراها باید ارتقاء یابد

جایگاه شوراها باید ارتقاء یابد

شهرام دبیری در جلسه انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار تابان خبر با اشاره به برنامه های این هیات مدیره، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی شورای اسلامی استان نظارت، برنامه ریزی و بررسی مسائل و مشکلات مردم و انعکاس آنها به مسئولان است. او برگزاری جلسات متعدد با استانداری،

شهرام دبیری در جلسه انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار تابان خبر با اشاره به برنامه های این هیات مدیره، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی شورای اسلامی استان نظارت، برنامه ریزی و بررسی مسائل و مشکلات مردم و انعکاس آنها به مسئولان است.

او برگزاری جلسات متعدد با استانداری، امام جمعه و سایر مسئولان استانی و شهری در خصوص حل مشکلات مردم را یکی دیگر از برنامه های شورای اسلامی استان عنوان کرد و گفت: این جلسات در خصوص حل مشکلات شهرستان ها انجام شد و پیگری های لازم در این خصوص انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی همچنین در ادامه بررسی و حل مسائل و مشکلات شهرستان ها در خصوص آب و فاضلاب، آب منطقه ای، گاز، برق، آموزش و پرورش و جهادکشاورزی را از دیگر برنامه های این شورا برشمرد.

دبیری با اشاره به برنامه های هیات رئیسه جدید شورای اسلامی استان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های دوره جدید شورای اسلامی استان آموزش کلیه شوراها و بررسی جدی مشکلات مردم است.

او با بیان اینکه هدف اصلی شورای اسلامی استان افزایش رضایتمندی مردم است، اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را به منظور افزایش رضایتمندی مردم از شوراها خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت ارتقای جایگاه شوراها تاکید کرد و گفت: امیدواریم در جهت ارتقای جایگاه شوراها گام های اساسی برداریم تا در خصوص جلب اعتماد مردم و حل مسائل و مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی و امیدواری مردم تلاش کنیم.

دبیری از انتقال محل شورای اسلامی استان به محل جدید خبر داد و افز‌ود: بنده از شهرداری و شورای اسلامی تبریز به منظور اختصاص بودجه به شورای اسلامی استان تقدیر و تشکر می کنم.

مصاحبه از زهرا ناصران

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.