تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 9567

جهان نمی تواند چشم بر توانایی‌های گردشگری و تاریخ ایران ببندد

جهان نمی تواند چشم بر توانایی‌های گردشگری و تاریخ ایران ببندد

به گزارش تابان خبر، مریم جلالی روز پنجشنبه در مراسمی که به همین مناسبت در محل روستای کندوان با حضور رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار کرد: ثبت روستای گردشگری کندوان نمایش قدرت خانواده ایرانی است که نشان از بزرگی ماست، تاریخ مردم و سبک زندگی مردم آذربایجان بسیار قوی و دارای سابقه

به گزارش تابان خبر، مریم جلالی روز پنجشنبه در مراسمی که به همین مناسبت در محل روستای کندوان با حضور رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار کرد: ثبت روستای گردشگری کندوان نمایش قدرت خانواده ایرانی است که نشان از بزرگی ماست، تاریخ مردم و سبک زندگی مردم آذربایجان بسیار قوی و دارای سابقه طولانی است.

جلالی با تبریک به مردم ایران در روستای کندوان که از صخره زمختی، روح زندگی آفریده اند، گفت: باید شاکر خدا باشیم که این موفقیت را نصیب ما کرده است.

 

معاون میراث فرهنگی با بیان اینکه این ثبت جهانی باید ظرفیت های عشق و گام دوم انقلاب برای ایجاد تمدن نوین را هموارتر کند، گفت: جهان نمی تواند چشم بر توانایی های گردشگری و تاریخ ایران ببندد.

وی اظهار کرد: انسانیت در ایران اهمیت دارد و همه چیز با آن تعریف می شود باید از این امتیاز و مسئولیت بیشتر بهره مند شویم.

مظاهر گردشگری منطقه باید بیشتر در جهان معرفی شود

 

عضو هیات رییسه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه مردم کندوان بسیار فراتر از اهمیت گردشگری است به همین دلیل صنعت گردشگری منطقه هم رونق گرفته است.

روح الله متفکرآزاد اظهار کرد: از تلاش های میراث و مسولان استانی تشکر می کنم و از وزارت میراث درخواست دارم در کتابچه های گردشگری ایران نامی از آذربایجان نداریم باید برنامه ریزی در این خصوص انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: مظاهر گردشگری آذربایجان باید بیشتر در جهان معرفی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.