تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 6024

خود را نسبت به مردم شهر جدید سهند بدهکار می‌دانیم

خود را نسبت به مردم شهر جدید سهند بدهکار می‌دانیم

به گزارش تابان خبر، عابدین خرّم، امروز در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهر جدید سهند، بزرگترین کتابخانه استاندارد آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: این یازدهمین دوره از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان آذربایجان‌شرقی است که نشان از اهمیت دولت سیزدهم به موضوع فرهنگی در جامعه دارد. وی با

به گزارش تابان خبر، عابدین خرّم، امروز در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهر جدید سهند، بزرگترین کتابخانه استاندارد آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: این یازدهمین دوره از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان آذربایجان‌شرقی است که نشان از اهمیت دولت سیزدهم به موضوع فرهنگی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی نیز غنای بزرگی در تاریخ و فرهنگ دارد، گفت: نگاه دولت به تبریز نیز ارتقای فرهنگ و احیای تاریخ و تمدن این خطه است.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ما قول داده بودیم که هر چه در توان داریم در رابطه با کتاب و کتابخوانی را انجام خواهیم داد و این کتابخانه نیز گواه بر این است.

وی با بیان اینکه منظور از کتابخانه فقط قرائت خوانی نیست، گفت: نرخ استان از نظر کتاب و کتابخوانی در گذشته تعریفی نداشت ولی در حال حاضر 40 درصد از نظر امانت دهی کتاب و کتاب خوانی در دو سال اخیر با افزایش روبرو شده‌ایم.

خرّم گفت: کتاب فونداسیون مسائل فرهنگی و اجتماعی است و یکی از شاخصه اصلی مسائل اجتماعی است.

وی گفت: نامگذاری این کتابخانه به نام شهید سلیمانی قطعا خیر و برکت به جوانان خواهد داشت و در راستای ارتقایی و گسترش فرهنگ موثر واقع خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.