تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
کد خبر : 9742

خیابان‌ها مطب هنرمندان تئاتر است

خیابان‌ها مطب هنرمندان تئاتر است

به گزارش تابان خبر، مهدی لزیری در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم، اظهار کرد: مطب هنرمندان فعال این عرصه خیابان ها است و فعالان این عرصه پزشکانی دواری هستند که از لحاظ فرهنگی بیماران خود را مداوا می کنند. او از هنرمندان تئاتر خیابانی سراسر کشور خواستار خلق نمایش خدر راستای جنگ

به گزارش تابان خبر، مهدی لزیری در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم، اظهار کرد: مطب هنرمندان فعال این عرصه خیابان ها است و فعالان این عرصه پزشکانی دواری هستند که از لحاظ فرهنگی بیماران خود را مداوا می کنند.

او از هنرمندان تئاتر خیابانی سراسر کشور خواستار خلق نمایش خدر راستای جنگ در غزه شد و گفت: بنده به عنوان یک هنرمند از هنرمندان فعال در این عرصه خواستار خلق آثار برای نشان دادن مظلومیت فلسطینی ها در خیابان های تبریز هستم.

این پیشکسوت هنر تئاتر ابراز کرد: برگزاری ششمین جشنواره سراسری تئاتر تبریزیم متقارن با جشنواره استانی تئاتر صحنه ای است و ما این تقارن را به فال نیک می گیریم و از حمایت های مسئولان استانی و شهری به خصوص سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در راستای اجرای این جشنواره تقدیر می کنیم.

لزیری افزود: جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم پس از چندین سال وقفه در هوای ملس‌ پاییزی در کوی و برزن تبریز کهن برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.