تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر : 14169

شهید آیت الله آل هاشم با کارنامه درخشان به دیدار پروردگار شتافت

شهید آیت الله آل هاشم با کارنامه درخشان به دیدار پروردگار شتافت

به گزارش تابان خبر، سید محمد حسین بلاغی در مراسم عرض ارادت اصحاب رسانه به ساحت شهدای خدمت در مزار شهید آیت الله سید محمد علی آل هاشم، با اشاره به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه اظهار کرد: محبت این شهدای والامقام در دل مردم استان حک شده بود. وی با بیان

به گزارش تابان خبر، سید محمد حسین بلاغی در مراسم عرض ارادت اصحاب رسانه به ساحت شهدای خدمت در مزار شهید آیت الله سید محمد علی آل هاشم، با اشاره به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه اظهار کرد: محبت این شهدای والامقام در دل مردم استان حک شده بود.

وی با بیان اینکه آیت الله سید محمد علی آل هاشم اهل تقوا، تواضع و عمل صالح بود، افزود: این شهید محبت خود را در دل انسان ها حک کرد و در دلها ماندگار شد و این شهید والامقام نزدیک هفت سال بود که در تبریز حضور داشتند و با کارنامه درخشان دنیای خود را عوض کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهید آیت الله آل هاشم با محبت مردم را به سوی نماز جلب کرد، افزود: در حال حاضر وظیفه اصلی اهالی رسانه بر عهده اهالی فرهنگ هنر و رسانه است و راه شهدا برای مردم تبیین شود و شیوه مدیریتی در کشور مرسوم شود.

بلاغی با اشاره به محبوبیت استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: شهید مالک رحمتی کمتر از یکصد و ۲۰ روز در تبریز بودند و محبت وی در دل مردم ماندگار شد.

خبر از: زهرا ناصران

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.