تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 4685

صدور ویزا برای ایرانیان به شکل آنلاین

صدور ویزا برای ایرانیان به شکل آنلاین

به گزارش تابان خبر، جاشوا گاتیمو آگوتا سفیر کنیا در ایران  امشب در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از سفر به تبریز،  اظهار کرد: حضور ایرانیان در خط ساحلی کنیا پررنگ است و ما باید همه تلاش‌مان را برای توسعه روابط بین دو کشور به کار ببندیم. وی با اشاره به وجود

به گزارش تابان خبر، جاشوا گاتیمو آگوتا سفیر کنیا در ایران  امشب در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از سفر به تبریز،  اظهار کرد: حضور ایرانیان در خط ساحلی کنیا پررنگ است و ما باید همه تلاش‌مان را برای توسعه روابط بین دو کشور به کار ببندیم.

وی با اشاره به وجود نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در نایروبی، گفت: علاوه بر این خانه علوم‌ و فناوری ایران نیز در کشور ما فعال است که می تواند زمینه ساز تعمیق روابط فی‌مابین باشد.

جاشوا گاتیمو آگوتا  با ابراز علاقه‌مندی نسبت به تبادل دانش و فناوری میان ایران و کنیا، گفت: متاسفانه تجار ما با ظرفیت‌های ایران و استان‌های آن آشنایی ندارند، در حالی که در ایران محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌شود.

سفیر کنیا در ایران یادآوری کرد: دولت کنیا علاقه‌مند توسعه مناسبات دوجانبه بوده و در همین راستا صدور ویزا برای ایرانیان به شکل آنلاین انجام می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.