تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر : 10959

فریاد هنرمند قلم او است

فریاد هنرمند قلم او است

به گزارش تابان خبر، روح اله پروین هنرمند نقاش شرکت کننده در رویداد نقاشی رسم شاهدان شیدایی با اینکه اثر وی تلفیقی از آبرنگ و نگارگری ایرانی است، اظهار کرد: شهید حسن باقری شهید نخبه و معجزه انقلاب است که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با این عنوان نامگذاری کردند. او با تمجید از

به گزارش تابان خبر، روح اله پروین هنرمند نقاش شرکت کننده در رویداد نقاشی رسم شاهدان شیدایی با اینکه اثر وی تلفیقی از آبرنگ و نگارگری ایرانی است، اظهار کرد: شهید حسن باقری شهید نخبه و معجزه انقلاب است که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با این عنوان نامگذاری کردند.

او با تمجید از تلاش شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در بهره مندی از مصادیق هنری برای بیان فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داد: شهید حسین باقری شخصیت هنری و خبری داشت و وارد عرصه میدان جهاد شد و در مدت کوتاهی به یک فرمانده زبردست تبدیل شد.

فریاد هنرمند قلم او است

این نگارگر با اشاره به اهمیت گردهمایی هنرمندان در قالی همایش رسم شاهدان شیدایی افزود: اگر رسالت خود و تعهدی که نسبت به انقلاب و گردهمایی هنری حساب می شود و تجمیع هنرمندان در کنار هم موجب آشنایی هنرمندان با یکدیگر می‌شود.

گفتنی است کارگاه نقاشي «رسم شاهدان شيدايي» همزمان با برگزاري كنگره ۱۰ هزار شهيد استان با حضور نقاشان برجسته ملي و استان در روايت تصوير مقاومت و حماسه شهداي آذربايجان از پنجشنبه و جمعه، نهم و دهم آذرماه از ساعت ۱۰ صبح تا اذان مغرب و عشا در صحن مسجد تاريخي كبود تبريز به همت سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري تبريز برگزار می شود.

فریاد هنرمند قلم او است

گفتنی است کارگاه نقاشي «رسم شاهدان شيدايي» همزمان با برگزاري كنگره ۱۰ هزار شهيد استان با حضور نقاشان برجسته ملي و استان در روايت تصوير مقاومت و حماسه شهداي آذربايجان از پنجشنبه و جمعه، نهم و دهم آذرماه از ساعت ۱۰ صبح تا اذان مغرب و عشا در صحن مسجد تاريخي كبود تبريز به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، بنیاد فرهنگی روایت فتح، شهرداری منطقه ۱ تبریز، سورای اسلامی شهر تبریز و مرکز آفرینش های هنری در راستای برنامه های کنگره ملی ده هزار شهید استان برگزار می شود.

مصاحبه از زهرا ناصران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.