تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
کد خبر : 13848

قدردانی اهالی رسانه از معلمان هنرستان امام جواد (ع) مایان

قدردانی اهالی رسانه از معلمان هنرستان امام جواد (ع) مایان

به گزارش تابان خبر، خبرنگاران تبریزی، صبح دوشنبه، دهم اردیبهشت ماه، قبل از نشست مطبوعاتی مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، در هنرستان امام جواد (ع) مایان حضور یافته و روز معلم را به جمیع فرهنگیان به ویژه هنرآموزان این هنرستان، تبریک گفتند.   مسعود سعادتی، مدیر کل

به گزارش تابان خبر، خبرنگاران تبریزی، صبح دوشنبه، دهم اردیبهشت ماه، قبل از نشست مطبوعاتی مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، در هنرستان امام جواد (ع) مایان حضور یافته و روز معلم را به جمیع فرهنگیان به ویژه هنرآموزان این هنرستان، تبریک گفتند.

 

مسعود سعادتی، مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی که پس از ۱۲ سال در اولین دبیرستان محل تدریسش در شهرستان تبریز حضور یافته بود، به ذکر خاطراتی از چهار سال تدریس در این مدرسه از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ پرداخت و به موفقیت تعداد زیادی از دانش‌آموزان این هنرستان و تحصیل آنان در رشته‌های برتر دانشگاه‌های ممتاز کشور و حضورشان در جایگاه‌های شغلی مهم استان، اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه بهترین خاطرات من در این هنرستان رقم خورده است، اظهار کرد: امروز، پیشکشوتان رسانه و خبرنگاران با تحمل زحمت مسافت زیاد در این برنامه حضور یافته‌اند و این نشانگر جایگاه والای معلمان در بین سایر اقشار جامعه است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، توجه به هنرستان‌ها را جزو سیاست‌های دولت دانست و خواستار همراهی اهالی رسانه در تبیین موضوع هنرستان‌های جوار صنعت شد و گفت: با توجه به ظرفیت استان ما حداقل باید در ۱۰ نقطه، هنرستان جوار صنعت ایجاد کنیم؛  به طوری که زمینه اشتغال‌زایی برای دانش‌آموزان پس از فارغ‌التحصیلی از این هنرستان‌ها فراهم شود.

 

سعادتی، اعزام کاروان تجهیزات ۱۸ میلیارد تومانی به هنرستان‌ها را در سال گذشته، مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی به منظور تجهیز هنرستان‌ها نیز به تازگی مصوب شده است.

 

رسول بیابانی،  مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز نیز در این آئین از مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان به دنبال توجه ویژه به این ناحیه در تخصیص نیروی انسانی از محل قبولی‌های آزمون ماده ۲۸، قدردانی کرد.

 

۲۴۲ دانش‌آموز در رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش با ۱۱ کادر آموزشی در حال تحصیل هستند.

 

 

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.