تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 12028

مجموعه شعر ‘من جان تو، تو جان من’ رونمایی شد

مجموعه شعر ‘من جان تو، تو جان من’ رونمایی شد

به گزارش تابان خبر، در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج رسانه و سالروز شهادت غلامرضا رهبر، از مجموعه شعر ‘من جان تو، تو جان من’ شامل سروده‌های رقیه غلامی در موضوعات دفاع مقدس، شهدا و انتظار رونمایی شد. رقیه غلامی، فعال رسانه‌ای و شاعر در این آیین، پرداخت به زندگی شهدا را یکی از علایق

به گزارش تابان خبر، در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج رسانه و سالروز شهادت غلامرضا رهبر، از مجموعه شعر ‘من جان تو، تو جان من’ شامل سروده‌های رقیه غلامی در موضوعات دفاع مقدس، شهدا و انتظار رونمایی شد.

مجموعه شعر 'من جان تو، تو جان من' رونمایی شد

رقیه غلامی، فعال رسانه‌ای و شاعر در این آیین، پرداخت به زندگی شهدا را یکی از علایق مهم زندگی خود عنوان کرد و گفت: شاید خداوند به خاطر همین تعلق خاطر طوری سرنوشت مجموعه شعرم را رقم زد که ذیل کنگره ۱۰ هزار شهید استان به چاپ برسد و رونمایی آن نیز در برنامه شهدای دانشجوی تبریز برگزار شود.

وی با بیان این‌که این مجموعه شعری در موضوع انتظار و شهدا بوده که بیشتر اشعار آن دارای مقام‌های کشوری جشنواره‌های شعر بوده است، تاکید کرد: امید آن دارم شهدا دعاهای خود را از ما دریغ نکنند تا بتوانیم با گام نهادن در مسیر آن‌ها سعادت خود را بیابیم که قطعا اگر شهدا توجه و دعا کنند، ثابت قدم خواهیم ماند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب در ۱۰۳ صفحه و با مقدمه استاد ایوب شهبازی و توسط انتشارات سپاه عاشورا ذیل کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی چاپ شده است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.