تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 13475

نصرتی: شناخت خوبی از تیم آلومینیوم داریم/ خلاقیت بازیکن در گلزنی تیم مهم است

نصرتی: شناخت خوبی از تیم آلومینیوم داریم/ خلاقیت بازیکن در گلزنی تیم مهم است

به گزارش تابان‌خبر،محمد نصرتی در نشست خبری قبل از بازی تراکتور با آلومینیوم اراک، اظهار کرد: آلومینیوم تیمی خوب و دونده است و ما این موارد را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم، همواره در نخستین بازی پس از دیدارهای بزرگ، کارمان سخت می‌شود؛ چون تمام تمرکزها روی بازی‌های بزرگ بوده و پس از آن انگیزه‌ها پایین

به گزارش تابان‌خبر،محمد نصرتی در نشست خبری قبل از بازی تراکتور با آلومینیوم اراک، اظهار کرد: آلومینیوم تیمی خوب و دونده است و ما این موارد را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم، همواره در نخستین بازی پس از دیدارهای بزرگ، کارمان سخت می‌شود؛ چون تمام تمرکزها روی بازی‌های بزرگ بوده و پس از آن انگیزه‌ها پایین می‌آید. البته ما هم خوب تمرین کرده‌ایم و باتوجه به آنالیزی که انجام داده‌ایم، شناخت خوبی از حریف داریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند و می‌دانند باید با تمرکز بالا کار کنند، ادامه داد: بازی سختی داریم و برای اینکه در کورس باقی بمانیم باید در ۲ بازی خانگی پیش‌رو پیروز شویم، دیروز استقلال امتیاز از دست داد و اگر ما مقابل سپاهان پیروز می‌شدیم، خیلی خوب می‌شد.
نصرتی در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور، گفت: شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، گوستاوو هم مصدوم است و زیر نظر کادر پزشکی به درمان مصدومیت خود می‌پردازد و مشخص نیست که چه موقع می‌تواند به این اضافه شود.
نصرتی در پاسخ به این سوال که تراکتور به‌رغم داشتن سه مهاجم، چرا در گلزنی مشکل دارد؟، گفت: ما سه بازیکن در نیم فصل در فاز حمله اضافه کرده‌ایم. رحمان جعفری برایمان هم گل زده و هم پاس گل داده و دلتیچ هم موفق به گلزنی شده است؛ اما ارسلان مطهری چندان فرصت بازی پیدا نکرده است، البته این بازیکن کمی دور از شرایط مسابقه بود و اکنون به هماهنگی رسیده و آماده است.
وی افزود: تراکتور در فاز حمله در دیدار مقابل هوادار و مس رفسنجان عملکرد خوبی داشته و مقابل سپاهان هم خوب کار کردیم که نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. سپاهان تیم خوب و مدعی بود.

نصرتی: شناخت خوبی از تیم آلومینیوم داریم/ خلاقیت بازیکن در گلزنی تیم مهم است

وی ادامه داد: اینکه می‌توانیم موقعیت گلزنی ایجاد کنیم، فاکتور مثبتی است، ما در تمرینات روی این موضوع کار خواهیم کرد تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان مثل فرشاد پیوس، ادموند اختر، لوسیانو ادینیو و سید مهدی سیدصالحی شَم گلزنی بالایی دارند. رحمان جعفری هم امسال ۹ گل زده و چندین پاس گل هم ارسال کرده، مهدی عبدی هم برای ما پنج گل به ثمر رسانده و عملکرد این 2 بازیکن خوب است.

نصرتی: شناخت خوبی از تیم آلومینیوم داریم/ خلاقیت بازیکن در گلزنی تیم مهم است

وی افزود: کادرفنی تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا تاکتیکی اتخاذ کند و مشکل گلزنی تیم رفع شود، ما با کارهای تیمی تلاش کرده و موقعیت‌سازی می‌کنیم و بازیکن باید با خلاقیت خود ضربه آخر را بزند. این پارامترها باعث می‌شود که یک بازیکن بهترین گلزن دنیا شود.
نصرتی ادامه داد: به مهدی عبدی و ارسلان مطهری فرصت داده شده و تیم در این برهه به یک ترکیب و هماهنگی رسیده و تغییرات زیاد در ترکیب ایجاد نمی‌کنیم تا از این حیث لطمه نخوریم، ترکیب بازیکنان دیدار هفته گذشته، مقابل هوادار و شمس آذر عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش تابان‌خبر، تراکتور با ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.