تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 3163

نماینده: وزارت راه در پرداخت پول زمین‌های کشاورزان هشترودی تعلل نکند

نماینده: وزارت راه در پرداخت پول زمین‌های کشاورزان هشترودی تعلل نکند

به گزارش تابان خبر، سیدحمزه امینی روز سه‌شنبه در نشست با اعضای شورای شهر هشترود اظهار داشت: حدود سه سال از تخریب زمین‌های کشاورزی مردم هشترود و ساخت آزادراه مراغه – هشترود گذشته اما وزارت راه و شهرسازی هنوز پول کشاورزان را پرداخت نکرده است. وی با بیان اینکه وضعیت آب شرب هشترود هم تعریفی

به گزارش تابان خبر، سیدحمزه امینی روز سه‌شنبه در نشست با اعضای شورای شهر هشترود اظهار داشت: حدود سه سال از تخریب زمین‌های کشاورزی مردم هشترود و ساخت آزادراه مراغه – هشترود گذشته اما وزارت راه و شهرسازی هنوز پول کشاورزان را پرداخت نکرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت آب شرب هشترود هم تعریفی ندارد، خاطر نشان کرد: بعد از ایجاد تصفیه‌خانه در خروجی سد «کلقان» برای تصفیه آب شرب در جهت استفاده مردم هشترود و بستان آباد، کار لوله‌گذاری در اراضی هشترود با هزینه ۴۵۰ میلیارد تومان شروع خواهد شد.

وی افزود: برای تقویت آنتن‌دهی مخابراتی شهرستان‌های هشترود و چاراویماق نیز ۱۰ دکل در نظر گرفته شده که در حال نصب است.

وی بیان کرد: همکاری من با شورا و شهرداری در خصوص جذب اعتبارات دولتی منوط به ایجاد یک پارک بزرگ در اراضی شهرداری خواهد بود و اگر شهرداری کار ساخت این پارک را شروع کند، کمک‌های دولتی برای تکمیل آن ادامه‌دار خواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از اختصاص چهار میلیارد تومان اعتبار برای بهبود وضعیت مسکن مهر نیز خبر داد و گفت: کار ساخت دیوار ساحلی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان شروع شده که چهار میلیارد تومان از این اعتبار جذب و هشت میلیارد باقی مانده در صورت ادامه این طرح به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش در جهت اختصاص قیر رایگان برای ساماندهی وضعیت آسفالت جاده‌های شهری و روستایی، بهبود وضعیت آغ‌بلاغ چایی در خصوص جلوگیری از خطرهای سیل احتمالی با جذب اعتبارات دولتی، اختصاص ۷۹ میلیارد تومان در جهت تکمیل فاضلاب مدرن شهری، جذب نزدیک به ۲۳ میلیارد تومان اعتبار در خصوص تکمیل فاز اول پایاب سد سهند، جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در جهت مکمل سازی سد آیدوغموش میانه به سد سهند هشترود از اعتبارات ویژه و تلاش بی‌وقفه در جهت ثبت جهانی قلعه ضحاک از مهم‌ترین کارهای در دست اقدام و پیگیری است.

وی با بیان این‌که پست برق ۴۰۰ با هزینه ۳۳۰ میلیارد تومان در محدوده پایاب سد سهند جاگذاری می‌شود، یادآور شد: کار تکمیل فازهای دوم تا پنجم پایاب سد سهند با همکاری ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ساماندهی محله «سید دره سی» که به یک سریال ادامه‌دار و ناتمام تبدیل شده، هرچه سریع‌تر در دستور کار شهرداری قرار گیرد و بعد از آن ساماندهی «گزری دره سی» نیز شروع شود.

وی فرمانداران هشترود و چاراویماق را از بهترین مدیران اجرایی کشور خواند و افزود: از زمان روی کار آمدن «امینیان» در هشترود و «یعقوبی» در چاراویماق این دو شهرستان با تحولات عظیم و چشمگیری روبرو شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.