تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 13764

واکنش وزیر راه و شهرسازی به فشارهای رسانه ای برای فرار از اختصاص منابع رفع نقاط حادثه خیز

واکنش وزیر راه و شهرسازی به فشارهای رسانه ای برای فرار از اختصاص منابع رفع نقاط حادثه خیز

به گزارش تابان‌خبر ، مهرداد بذر باش در جلسه کمیسیون ایمنی راه های آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهوری دستور داده اند تا از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت های بدنی، ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده ای تلاش می کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند. وی با

به گزارش تابان‌خبر ، مهرداد بذر باش در جلسه کمیسیون ایمنی راه های آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهوری دستور داده اند تا از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت های بدنی، ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده ای تلاش می کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.

واکنش وزیر راه و شهرسازی به فشارهای رسانه ای برای فرار از اختصاص منابع رفع نقاط حادثه خیز وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی و‌جرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می‌شود تصریح کرد: صندوق تامین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.