تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 4145

پروژه اصلاح و بهسازی جاده قدیم وادی رحمت افتتاح می‌شود

پروژه اصلاح و بهسازی جاده قدیم وادی رحمت افتتاح می‌شود

به گزارش تابان خبر، محمد رشتبری با بیان این مطلب گفت: این پروژه روزهای پایانی اردیبهشت ماه کلید خورد و پس از اجرای عملیات در ۷۶ روز در آستانه بهره برداری و افتتاح قرار گرفته است. وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در اجرای این پروژه اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰

به گزارش تابان خبر، محمد رشتبری با بیان این مطلب گفت: این پروژه روزهای پایانی اردیبهشت ماه کلید خورد و پس از اجرای عملیات در ۷۶ روز در آستانه بهره برداری و افتتاح قرار گرفته است.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در اجرای این پروژه اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در مسیری به طول یک هزار و ۵۰۰ متر اجرا شد.

رشتبری انجام زیرسازی، همسطح سازی، رگلاژ، آسفالت ریزی، جابه جایی تاسیسات برق، اجرای طرح‌های ترافیکی و اصلاح هندسی، خط‌کشی، نصب گل میخ و تابلوهای انتظامی، جدول گذاری، رنگ آمیزی، اجرای گاردریل و کاشت نهال را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در مسیر عملیاتی شده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز برگزاری آیین بهره برداری و افتتاح این پروژه را ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ششم مرداد ماه با حضور مقامات و مسئولان استانی و شهری، خانواده شهدا و شهروندان محترم عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.