تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
کد خبر : 13796

پیشکسوت فوتبال: دلال‌ها عامل سرخوردگی هواداران تراکتور هستند

پیشکسوت فوتبال: دلال‌ها عامل سرخوردگی هواداران تراکتور هستند

به گزارش تابان‌خبر ، اصغر اعتباری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با ابراز تاسف از عمق نفوذ و تاثیرگذاری دلال ها در باشگاه تراکتور، اظهار کرد: اینکه سران و مالک باشگاه تاکنون با این شرایط تاثرآمیز هم نوایی کرده و ترتیب اثری به مطالبات به حق و اصولی هواداران نمی دهند، جای

به گزارش تابان‌خبر ، اصغر اعتباری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با ابراز تاسف از عمق نفوذ و تاثیرگذاری دلال ها در باشگاه تراکتور، اظهار کرد: اینکه سران و مالک باشگاه تاکنون با این شرایط تاثرآمیز هم نوایی کرده و ترتیب اثری به مطالبات به حق و اصولی هواداران نمی دهند، جای تامل بسیار دارد.

وی تراکتور را تیمی در سطح جهانی با هواداران بی شمار داخلی و خارج از کشور توصیف کرد و افزود: کسانی که امروز در راس این باشگاه قرار دارند باید متوجه باشند که همه چیز خود را از صدقه سر هواداران به دست آورده اند و در صورت بی توجهی به خواسته های بجا مسیری جز ناکامی در انتظارشان نیست.

اعتباری با بیان اینکه امروز در تراکتور عده ای فرصت طلب و دلال میدان داری می کنند و به جای صاحب نظران و کارشناسان نظرات فنی هم ارایه می کنند، یادآور شد: تیمی که با ادعای قهرمانی وارد لیگ برتر می شود باید از نظرات کارشناسی و مربیان کاربلد که سال ها آب و خاک این تیم را خورده اند، بهره مند شود نه اینکه باشگاه را به جولانگاه دلالان بی تعصب که تنها پول و منافع شخصی برایشان اهمیت دارد، تبدیل کنند.

وی ادامه داد: بدون تعارف باید اذعان کرد که فوتبال امروزش ایران دست مافیاست و این زخم چرکین در تبریز بیشتر نمود دارد، چون در سال های اخیر شواهد و قراین و نتایج پرنوسان تراکتور شائبه های زیادی را دامن زده است.

پیشکسوت فوتبال: دلال‌ها عامل سرخوردگی هواداران تراکتور هستند

اعتباری جولان عده ای افراد غیربومی در مدیریت باشگاه تراکتور را یکی از عوامل اصلی ناکامی های این تیم در لیگ برتر دانست و اظهار کرد: مگر ما در تبریز مدیر عامل، مدیر فنی، سرپرست و خاک خورده فوتبال کم داریم که افراد غیربومی و بدون کمترین سابقه در این چنین سمت هایی پست می گیرند و با انواع ندانم کاری ها و انجام مصاحبه های بیجا و نسنجیده تیم را به حاشیه می برند؟

کاپیتان سابق تراکتور در دهه ۱۳۶۰ از دست رفتن هویت بومی این تیم را یکی از چالش های مهم دانست و گفت: هرچند در فوتبال حرفه ای بومی گرایی تا حدودی مفهوم خود را از دست داده است، اما مگر در تبریز و آذربایجان مدیر، بازیکن و استعداد وجود ندارد که صفر تا صد باشگاه را به راحتی در اختیار افراد ناکارآمد و غیربومی قرار می دهیم.

اعتباری با ابراز ناامیدی از روند عملکرد باشگاه تراکتور، یادآور شد: این تیم با نفرات کنونی رتبه ای بهتر از پنجمی در لیگ برتر به دست نخواهد آورد و در جام حذفی نیز با نمایش ناامید کننده مقابل ذوب آهن بعید است به عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش تابان‌خبر ، تیم فوتبال تراکتور تبریز با باخت های پی در پی در هفته های گذشته رتبه سومی لیگ برتر را از دست داد و در جام حذفی نیز در ورزشگاه خانگی به سختی و در ضربات پنالتی مقابل ذوب آهن به برتری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.