تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۶
کد خبر : 9352

پیگیری مشکلات بهره‌برداران بخش کشاورزی بخشهای گوگان و ممقان

پیگیری مشکلات بهره‌برداران بخش کشاورزی بخشهای گوگان و ممقان

به گزارش تابان خبر، در بازدید از باغات بخش گوگان غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان آذرشهر ، اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و روح الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده تبریز، آذرشهر را همراهی کردند. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

به گزارش تابان خبر، در بازدید از باغات بخش گوگان غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان آذرشهر ، اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و روح الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده تبریز، آذرشهر را همراهی کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید گفت: در شهرهای ممقان، گوگان، آذرشهر، تیمورلو و… مردم پای کار هستند و عرق شدیدی به موطن خود دارند و این ویژگی مثبتی است که هر شهر خواسته است که یک محصول را برند بکند. مثلا این شهرها هر کدام در یکی از محصولات سیر، ماهی زینتی، لپه، نخودچی ، خشکبار ، باقوای سنتی و … برند هستند.

اکبر فتحی افزود: با توجه به تولیداتی که در شهرستان آذرشهر صورت می گیرد طبیعتا ایجاب می کند که آنها بخواهند دامنه عمل کار خود را گسترده کنند و از طرفی برای ایجاد پایانه صادراتی محصولات تولیدی منطقه درخواست کنند در سال های اخیر نیز درخواست برای پایانه صادراتی افزایش یافته است که ما نیز به این درخواست ها رسیدگی می کنیم.

وی گفت: باتوجه به مشکلاتی که در زمینه طرحهای آبی وکشاورزی و تعیین محدوده شهرگوگان در این شهرها وجود داشت با حضور اعضای محترم شورای اسلامی جلساتی تشکیل وتصمیماتی اتخاذ گردید لذا قدردان محبتها و پیگیرهای مردم فهیم این منطقه هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو نیز در این بازدید ضمن گفتگو با بهره برداران و بررسی مشکلات آنها، برای پیگیری مشکلات مردم شهرستان آذرشهر قول مساعد داد.

روح الله متفکر آزاد گفت: هر کدام از مشکلاتی که در سطح استان قابلیت حل نداشته باشند را از طریق مسئولان کشوری پیگیری خواهیم کرد.

در این بازدید مشکلات مربوط به آب کشاورزی کشاورزان منطقه، تامین تسهیلات از منابع داخلی بانک های استان یا سایر منابع، تامین مواد اولیه برای کارگاه ها، مشکلات مربوط به واردات و صادرات محصولات و… از سوی بهره برداران منطقه مطرح شد و تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.