تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۳
کد خبر : 6752

پیگیر مطالبات کارگران کمپرسورسازی تبریز هستیم

پیگیر مطالبات کارگران کمپرسورسازی تبریز هستیم

به گزارش تابان خبر، یونس فاتح روز چهارشنبه با حضور در کارخانه کمپرسورسازی تبریز، با کارگران این واحد تولیدی گفت‌وگو و از نزدیک در جریان مشکلات پیش روی تولید در این شرکت قرار گرفت. وی با بیان اینکه شرکت کمپرسورسازی به عنوان نماد صنعت و تولید استان و شهرستان تبریز است، گفت: به طور جدی

به گزارش تابان خبر، یونس فاتح روز چهارشنبه با حضور در کارخانه کمپرسورسازی تبریز، با کارگران این واحد تولیدی گفت‌وگو و از نزدیک در جریان مشکلات پیش روی تولید در این شرکت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت کمپرسورسازی به عنوان نماد صنعت و تولید استان و شهرستان تبریز است، گفت: به طور جدی پیگیر رفع مشکلات این واحد تولیدی هستیم.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی را به عنوان یکی از سرفصل‌های اولویت‌دار کاری خود قرار داده است، افزود: در راستای تحقق رشد اقتصادی گام‌های مهمی در شهرستان برداشته شده است.

فرماندار تبریز با بیان اینکه فعال و پویا بودن کمپرسورسازی تبریز به همت کارگران و مهندسان توانمند این واحد تولیدی است، خاطرنشان کرد: بجد پیگیر مطالبه کارگران این واحد تولیدی هستیم.

وی اظهار کرد: به گفته مدیر این مجموعه مشکل تهیه مواد اولیه وجود داشته که حل شده و این کارخانه هرچه سریعتر باید به مدار تولید طبق استاندارد ها بازگردد.

گفتنی است؛ شرکت کمپرسورسازی تبریز از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات ایستگاه های سوخت گاز، (سی ان جی) در ایران بوده و ۳۰ درصد جایگاه کشور متعلق به تبریز است.

این شرکت درطي تقريبا سه دهه گذشته و از بدو تأسيس اين شركت اولين و بزرگترين توليد كننده كمپرسورهاي معدني و صنعتي دركل منطقة خاورميانه می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.