تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 13447

کمک ۳۵ میلیارد تومانی تبریز در جشن گلریزان

کمک ۳۵ میلیارد تومانی تبریز در جشن گلریزان

به گزارش تابان‌خبر، بیست و یکمین جشن گلریزان در تالار پتروشیمی تبریز و با حضور اقشار مختلف، خیران و نیز امام جمعه تبریز ، استاندار آذربایجان شرقی ، رئیس کل دادگستری،رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور،دادستان آذربایجان شرقی و سایر مسئولین برگزار شد. مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این جشن کمترین مبلغ

به گزارش تابان‌خبر، بیست و یکمین جشن گلریزان در تالار پتروشیمی تبریز و با حضور اقشار مختلف، خیران و نیز امام جمعه تبریز ، استاندار آذربایجان شرقی ، رئیس کل دادگستری،رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور،دادستان آذربایجان شرقی و سایر مسئولین برگزار شد.

کمک ۳۵ میلیارد تومانی مردم تبریز در جشن گلریزان

مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این جشن کمترین مبلغ ۱۰ هزار تومان و بیشترین مبلغ ۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان غیرعمد اهدا شد .

رسول تقی پور با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۲۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی چشم انتظار کمک و مساعدت‌های مالی مردم برای آزادی هستند، میزان بدهی این تعداد از زندانیان را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در صورت تامین ۴۰ میلیارد تومان ، زمینه آزادی این تعداد از زندانیان فراهم می شود .

کمک ۳۵ میلیارد تومانی مردم تبریز در جشن گلریزان

وی از آزادی تعداد ۷۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی در سال گذشته خبر داد و گفت: بدهی این افراد بالغ بر ۸۲۴ میلیارد تومان بود که ستاد دیه استان ۳۸ میلیارد تومان برای آزادی این تعداد پرداخت نموده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.