تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر : 14717

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

ضرورت مقابله رسانه‌ها با عملیات روانی احتمالی معاند در زمان انتخابات

ضرورت مقابله رسانه‌ها با عملیات روانی احتمالی معاند در زمان انتخابات
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: افزایش نرخ مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات، رویکرد اصلی ماست و همچنین راهبردهای پنجگانه افزایش آگاهی و دانش سیاسی مردم و حفظ همدلی مردم، حفظ آرامش روانی جامعه، مقابله با عملیات‌های روانی احتمالی معاند باید در زمان انتخابات مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

به گزارش تابان خبر/ مهسا جلیلی، سید محمدحسین بلاغی در نشست تبیینی فعالان رسانه‌ای(ویژه انتخابات دوره ریاست جمهوری) اظهار کرد: بعد از وقوع حادثه ناگوار سقوط بالگرد، خوشبختانه جو روانی جامعه پویایی خود را حفظ کرد و نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان با اقتدار کار خود را در دنیا به پیش می برد.

وی در خصوص نشست تبیینی رسانه‌ها گفت: این نشست تبیینی با هدف هماهنگی رسانه‌ها در جهت هم افزایی و مشارکت و صیانت از ارکان انتخابات و جهت مشارکت افزایی مردم و جامعه در انتخابات برگزار شده است و تلاش بر این است که مردم با آگاهی و بینش اجتماعی در انتخابات شرکت و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با اتحاد و انسجام ملی شاهد انتخاباتی باشکوه تر در سطح کشور باشیم، اعلام کرد:افزایش نرخ مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات رویکرد اصلی ماست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خطاب به اصحاب رسانه اظهار کرد: راهبردهای پنجگانه افزایش آگاهی و دانش سیاسی مردم و حفظ همدلی مردم، حفظ آرامش روانی جامعه، مقابله با عملیات‌های روانی احتمالی معاند باید در زمان انتخابات مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

وی افزود:دستورالعمل انتخابات برای رسانه ها منتشر شده تا مدنظر رسانه ها قرار بگیرد و قطعا تلاش ما بر این است از رسانه ها حمایت کنیم تا شور و نشاط در حوزه بلوغ سیاسی را به نمایش بگذاریم.

خبر از :مهسا جلیلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.