تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 16616

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آموزشی چاراویماق

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آموزشی چاراویماق
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در طی بازدید از پروژه های آموزشی شهرستان چاراویماق، از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های آموزشی این شهرستان جهت توسعه عدالت آموزشی را خبر داد.

به گزارش تابان خبر، طی سفر یک روزه مدیرکل نوسازی مدارس استان به شهرستان چاراویماق و افتتاح مدارس روستاهای منیشگه و باغلوجه، وی از پروژه های آموزشی این شهرستان بازدید به عمل آورده و گفت: امروزه افتتاح های متعدد در شهرستان چاراویماق نشان از توجه عمیق دولت به رفع موانع توسعه شهرستان و ارتقا فضاهای آموزشی چاراویماق دارد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان و تلاش های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستانی، توانستیم تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت جهت توسعه عدالت آموزشی، برای پروژه های آموزشی شهرستان چاراویماق اختصاص دهیم.

 

وی افزود: امیدواریم تا با این اعتبار، شاهد انقلابی دیگر در حوزه ارتقا فضاهای آموزشی و توسعه عدالت آموزشی در شهرستان چاراویماق را شاهد باشیم؛ تا دانش آموزان در بهترین فضاهای آموزشی همراه با بهترین امکانات آموزشی تحصیل نمایند چرا که دانش آموزان ایران زمین لایق بهترین ها هستند.

 

لازم به ذکر است که همچنین در این بازدید ها، مدیرکل نوسازی مدارس استان ضمن درد و دل با پیمانکاران پروژه ها، دستورات لازم را در جهت تسریع در انجام عملیات احداث این پروژه ها را صادر نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.