تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر : 16630

سکته قیمت دلار و سکه در معاملات امروز

سکته قیمت دلار و سکه در معاملات امروز
بررسی میدانی قیمت طلا و ارز در بازار تهران نشان می‌دهد امروز ۱۷ مهر هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۲۵ هزار تومانی روبه‌رو شده است.

به گزارش تابان خبر، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس ۴۹ هزار و ۹۲۳ تومان و در بخش حواله ۴۷ هزار و ۳۶۵ تومان کشف قیمت شد‌.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۵۴ هزار و ۷۹۸ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۳ هزار و ۵۹۳ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد‌، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۲ هزار و ۳۵۰ تومان قیمت‌گذاری شد که نسبت به روز گذشته کاهش داشته است. قیمت دلار در کانال های تلگرامی نیز با کاهش روبرو شده ‌و ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

در میدان فردوسی سکه طرح قدیم به نرخ ۴۳ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان دادوستد شد، همچنین سکه تمام بهارآزادی طرح جدید نیز با کاهش ۹۳ صدم درصدی به قیمت ۴۸ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

امروز حباب سکه امامی به ۹ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان و حباب سکه بهارآزادی به ۳ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان رسید؛ نیم‌سکه در بازار به نرخ ۲۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان دادوستد شد، ربع‌سکه به قیمت ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با کاهش ۲۵ هزار تومانی به نرخ ۴ میلیون و ۷۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۷ میلیون و ۶۵۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با افزایش ۸ صدم درصدی به نرخ ۲۶۴۴ دلار قیمت‌گذاری شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.