تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 16816

ارتقای سطح رضایت‌‌مندی مردم، مهم‌ترین هدف بنیاد مسکن

ارتقای سطح رضایت‌‌مندی مردم، مهم‌ترین هدف بنیاد مسکن
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تسهیل خدمات‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم و افزایش میزان اعتماد آن ها به این دستگاه از مهم‌ترین اهداف و سیاست های بنیاد مسکن است.

به گزارش تابان خبر، حجت اله سروری در دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان، با بیان این که برگزاری برنامه دیدار مردمی بی واسطه و بدون تعیین نوبت قبلی هرهفته ازساعت 9 صبح الی 12 ظهر سه شنبه ها برگزار می شود، افزود: یکی از عوامل ایجاد حس اعتماد به سیستم، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیر ارشد آن دستگاه است.

او یادآوری کرد: هدف از برگزاری برنامه دیدار مردمی حل مشکلات و معضلات شهروندان و پاسخگویی به آنان در حوزه وام روستایی، طرح نهضت ملی مسکن، اشتغال، طرح هادی روستایی، افزایش قیر یارانه ای و سایر مشکلات اساسی است که می تواند بخشی از دغدغه ها و مسائل آنان را حل کنید.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بالاترین عزت، شان، منزلت و افتخار برای ما مسئولان؛ خادمی ملت با روحیه جهادی و کار انقلابی و شبانه روزی است.

سروری افزود: امروز بالاترین و با عزت ترین دوران زندگی ما همین روزهایی است که در کنار مردم هستیم و در تلاشیم تا با بهره مندی از راهکارهای قانونی، گوشه ای از گرفتاری های مردم را رفع کرده و آنها را به آینده امیدوار کنیم.

او افزود: افزایش اعتماد مردم به خدمتگزارنشان در بنیاد، تحقق جهش تولید مسکن، مهاجرت معکوس و عمران و آبادانی روستاها از جمله مواردی است که در نهاد مقدس بنیاد مسکن تحقق یافته است.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: حل کردن مشکلات مردم اشتیاق می خواهد و کسی که خود را خادم ملت می داند، باید در سریع ترین زمان نسبت به حل مشکل آنها اقدام کرده و از گرفتار شدن ارباب رجوع در فرایند پیچیده بروکراسی اداری جلوگیری کند.

سروری اضافه کرد: درخواست هایی که برای مدیرکل آورده می شود یا مطابق قانوان راهکاری برای اجابت آن وجود دارد که در این صورت باید آن راهکار احصا شده و مشکل مردم برطرف شود، اما برخی درخواست ها هستند که از نظر قانونی راهکاری نداشته و باید با صراحت و روی گشاده و حسن اخلاق به مراجعه کننده اطلاع داده شود تا با رضایت قلبی بنیاد را ترک کند.

شایان ذکر است مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در هفت ماهه سال جاری با 314 نفر ارباب رجوع ملاقات و به درخواست های آنها رسیدگی کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.