تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر : 22449

رسانه، ویترین خدمات و مطالبه‌گر صنایع؛

اجرای نظام هماهنگ رسانه‌ای در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی کلید خورد

اجرای نظام هماهنگ رسانه‌ای در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی کلید خورد
اولین نشست "اندیشه‌ورزی پیوست رسانه‌ای" با حضور مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، با محوریت ارتباط موثر صنعت و رسانه، در محل شهرک سرمایه‌گذاری خارجی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تابان خبر،  ظهر امروز، اولین نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان، با موضوع محوری «پیوست رسانه‌ای»، به میزبانی شهرک سرمایه‌گذاری خارجی برگزار شد. در این نشست، اهمیت تدوین نظام هماهنگ و یکپارچه رسانه‌ای برای شهرک‌ها و نقش حیاتی رسانه‌ها در پیگیری مطالبات صنایع مورد تأکید قرار گرفت.

دکتر تاری، مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک سرمایه‌گذاری خارجی، ضمن خیر مقدم به حاضران و تأکید بر اهمیت تداوم این نشست‌های هم‌اندیشی، تجربیات هجده‌ساله خود در مدیریت موفق این شهرک را به اشتراک گذاشت.

وی در سخنان خود، تدوین “شناسنامه” برای واحدهای صنعتی فعال در شهرک‌ها را ضروری دانست و بر اهمیت رسانه در معرفی، اطلاع‌رسانی و پیگیری مطالبات صنایع تأکید کرد. دکتر تاری، رویکرد فعلی فعالیت‌های رسانه‌ای روابط عمومی شرکت شهرک‌ها، به‌ویژه در حوزه انعکاس فعالیت و بیان مطالبات، را چشمگیر، موثر و رضایت‌بخش ارزیابی کرد.

‌ در ادامه نشست، مختار خوش‌پیمان، مشاور رسانه‌ای مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به ساختار و ظرفیت‌های رسانه‌ای منحصر به فرد تبریز و کشور، اظهار داشت: «رسانه‌های مجازی و مکتوب در کنار شبکه‌های استانی، ملی و فراملی صداوسیما، ظرفیت بزرگی برای شناساندن قابلیت‌های شهرک‌های صنعتی فراهم آورده‌اند.»

‌ وی با بیان اینکه رسانه‌ها به‌عنوان ظرف، نیازمند و مکمل فعالیت‌های صنایع به‌عنوان مظروف هستند، تصریح کرد: «شهرک‌های صنعتی به‌عنوان ویترین و نماد خدمات نظام و بخش خصوصی، نقش بی‌بدیلی در امیدآفرینی و اشتغال‌زایی دارند.»

‌ خوش‌پیمان، انسجام‌بخشی روابط بین رسانه با صنعت را اولویت اصلی شرکت شهرک‌ها اعلام کرد و پیگیری اجرای نظام هماهنگ و یکپارچه رسانه‌ای و تشکیل انجمن‌های روابط عمومی‌های واحدهای صنعتی در شهرک‌ها را از اهداف مهم این حوزه برشمرد.

مشاور رسانه‌ای مدیرعامل شرکت شهرک‌ها همچنین استفاده از ظرفیت هنرمندان، فیلمسازان و نویسندگان را در تولید روایت‌های اثرگذار از خدمات و تولیدات کارخانجات استان، به‌عنوان یکی از تجربیات موفق در سال‌های گذشته، مورد اشاره قرار داد.

‌ در پایان این نشست، بهرام محمدی، مدیر امور شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان، ضمن اشاره به نقش واگذاری مدیریت امور شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی در استمرار تولید و پایداری اشتغال، این فرآیند را بستری موفق در کمک به اهداف توسعه‌ای شهرک‌ها عنوان کرد. وی همچنین نقش رسانه در معرفی شهرک‌ها و صنایع را برای رسیدن به اهداف نهایی، امری ضروری و موثر دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − شانزده =