تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 6173

روابط عمومی باید همراه با عشق و علاقه و انگیزه باشد

روابط عمومی باید همراه با عشق و علاقه و انگیزه باشد

به گزارش تابان خبر، اکبر فتحی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین و شورای اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ، عضو انجمن روابط عمومی جهان اسلام و استاد برتر روابط عمومی کشور

به گزارش تابان خبر، اکبر فتحی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین و شورای اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ، عضو انجمن روابط عمومی جهان اسلام و استاد برتر روابط عمومی کشور و نمایندگان خانه مطبوعات و انجمن روابط عمومی استان برگزار شد، گفت: هر سازمانی برای انجام وظایف خود اجزای مختلفی دارند که در کنار یکدیگر به فعالیت مشغولند تا آن سازمان بتواند وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

وی ادامه داد: روابط عمومی عشق و علاقه و انگیزه است و اگر این عشق و علاقه را از روابط عمومی بگیرید دیگر چیزی از آن باقی نخواهد ماند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: روابط عمومی در سازمان ها در سطح اداره باقی مانده است و جایگاه واقعی خود را در ساختار سازمانی ندارد و شاید یکی از علل این مساله همین است که روابط عمومی باید همراه با عشق و علاقه و انگیزه باشد و این موارد تناسبی با پست و مقام ندارد و قابل قیاس نیست.

فتحی اضافه کرد: نمونه این نگاه را می توانیم در حوزه های علمیه ببینیم که از گذشته این مراکز از اعتبارات دولتی استفاده نمی کردند در حالیکه بعد از انقلاب استفاده از این اعتبارات در دسترس بود اما این مراکز همچنان خودگران اداره می شوند زیرا کسی که به این مراکز می رود با عشق و علاقه وارد می شود.

وی بیان کرد: گزارش دهی و انعکاس فعالیت ها در سازمان را روابط عمومی انجام می دهد که این خود یک وظیفه مهم و دشوار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: گزارشاتی که روابط عمومی ها منعکس می کنند، عملکرد بخش های مختلف سازمان را برجسته می کند.

فتحی با قدردانی از زحمات همکاران روابط عمومی گفت: اگر تلاش ها و تبیین های روابط عمومی نبود همه فعالیت های انجام شده در سازمان ، راکد ، ابتر و بدون تاثیر باقی می ماند و مردم نیز این تصور را می کردند که هیچ اقدامی انجام نشده است و اهمیت روابط عمومی در آن است که تک تک لغات و نوع بیان آنها نیز مهم است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =