تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر : 4174

احداث آب سردکن با طراحی خلاقانه با سیستم نوین در پارک‌های جنوب غرب تبریز

احداث آب سردکن با طراحی خلاقانه با سیستم نوین در پارک‌های جنوب غرب تبریز

به گزارش  تابان خبر، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: آبخوری‌ها در سه سایز مختلف برای بزرگسالان، کودکان، کوتاه قامتان و افراد دارای مشکلات جسمانی طراحی و ساخته شده است. وی با بیان اینکه یخچال و آب سردکن این آبخوری‌ها در زمین تعبیه شده است، اظهار کرد: برای حفظ سلامتی آب که مخزن آنها

به گزارش  تابان خبر، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: آبخوری‌ها در سه سایز مختلف برای بزرگسالان، کودکان، کوتاه قامتان و افراد دارای مشکلات جسمانی طراحی و ساخته شده است.

وی با بیان اینکه یخچال و آب سردکن این آبخوری‌ها در زمین تعبیه شده است، اظهار کرد: برای حفظ سلامتی آب که مخزن آنها در زمین تعبیه شده، از تهویه و فن استفاده شده است که تضمین‌کننده سلامتی و خنکی آب است.

رشتبری سایز این آبخوری‌ها را ۶۵ سانتی متر، ۸۵ سانتی متر و ۱۰۵ سانتی متر عنوان کرد و افزود: مخزن این آبخوری‌ها ۱۵۰ لیتر بوده و برای زیباسازی نمای این آبخوری‌ها و ایجاد روشنایی در شب از نورپردازی با چراغ‌های ال ای دی بهره برده شده است.

شهردار منطقه با بیان اینکه ساخت آبخوری در سایزهای مختلف در راستای ایجاد رفاه برای شهروندان در رده‌های سنی مختلف و با همه ویژگی‌ها بوده، گفت: نمای این آبخوری‌ها نیز با سنگ آنتیک کار شده است و ساخت این آب سردکن‌ها در بوستان قرآن به اتمام رسیده و در پارکهای کریمی مراغه ای و بانوی مهر نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.