تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 3092

برخورد اتوبوس با خودرو در محور مراغه – هشترود ۲ کشته برجا گذاشت

برخورد اتوبوس با خودرو در محور مراغه – هشترود ۲ کشته برجا گذاشت

به گزارش تابان خبر، سرهنگ توحید فارسی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع یک فقره سانحه رانندگی در این محور که به فوریت‌های پلیسی  ۱۱۰اعلام شد، عوامل پلیس راه و ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد:  در این حادثه یک دستگاه سواری سمند با ۹ سرنشین در

به گزارش تابان خبر، سرهنگ توحید فارسی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع یک فقره سانحه رانندگی در این محور که به فوریت‌های پلیسی  ۱۱۰اعلام شد، عوامل پلیس راه و ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:  در این حادثه یک دستگاه سواری سمند با ۹ سرنشین در محور مراغه – هشترود با یک دستگاه اتوبوس مسافربری برخورد کرده بود و بر اثر این سانحه ۲ نفر از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و سه نفر دیگر نیز مصدوم شده بودند که این افراد به بیمارستان منتقل شده اند.

فارسی اضافه کرد: براساس اعلام کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ از سوی راننده سواری سمند علت اصلی این حادثه بوده است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت موازین ایمنی به منظور پیشگیری و کاهش حوادث تلخ افزود: رانندگان از رانندگی باسرعت غیرمجاز و سبقت غیر مجاز خودداری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

به گزارش تابان خبر، محور مراغه – هشترود به طول ۱۰۱ کیلومتر با پیچ‌های خطرناک از ۲ شهر خداجو و نظرکهریزی گذشته و بیشتر ترددهای شهرستان‌ های جنوب استان ‌های آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان‌ غربی و شمال کردستان از این مسیر انجام می شود و با ۷۰ سال قدمت از جاده های حادثه خیز کشور است.
به دلیل حادثه خیز بودن جاده مراغه – هشترود، ساخت آزادراه مراغه – هشترود در دستور کار دولت قرار گرفته که در صورت بهره برداری علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات، با کاهش ۹ کیلومتر مسیر و بالارفتن میانگین سرعت، مصرف سوخت نیز در این جاده کاهش می یابد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.