تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۵۱
کد خبر : 4080

برگزاری جشنواره قرابیه در تبریز

برگزاری جشنواره قرابیه در تبریز

به گزارش تابان خبر، صابر پرنیان، در نشست خبری جشنواره ملی قرابیه و نمایشگاه توانمندی و معرفی سوغات آذربایجان که با حضور برندهای مطرح ملی و بین المللی برگزار می شود، گفت: این رویداد یک پدیده ملی و افتخاری برای آذریایجان شرقی است که سه روز متوالی برگزار می شود. وی ضمن دعوت از مردم

به گزارش تابان خبر، صابر پرنیان، در نشست خبری جشنواره ملی قرابیه و نمایشگاه توانمندی و معرفی سوغات آذربایجان که با حضور برندهای مطرح ملی و بین المللی برگزار می شود، گفت: این رویداد یک پدیده ملی و افتخاری برای آذریایجان شرقی است که سه روز متوالی برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از مردم تبریز برای حضور در این جشنواره  گفت: قطعا حضور پرشور در این رویداد تشویق و ترغیب فعالان این صنف زحمت کش را به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید به اینکه تبریز می تواند شهر فرصت ها، جشنواره ها و سرمایه گذاری باشد, افزود: این رویداد گردشگری، اقتصادی و فرهنگی قطعا در توسعه اقتصاد و تثبیت کسب و کارهای کوچک مبتنی بر این حوزه تاثیر گذار خواهد بود.

پرنیان با اشاره به فرصتهای موجود برای صادرات حوزه قنادی به کشورهای همسایه گفت:طعم شیرینی های تبریز در سطح ملی و بین المللی مطرح است و این رویداد یک حرکت اقتصادی است که به بهترین نحو ظرفیت های استان در حوزه شیرینی، شکلات و قنادی را نمایش می گذارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تبریز، با سابقه ای هزار ساله در عرصه تجارت، شهری حامی تولید و کسب و کار بوده و هست، ادامه داد: در این شهر اقتصاد، بر پایه تولید درون زا و تجارت است پس اشتغال مبتنی بر توامندی های بومی نیز باید احیا شود تا ظرفیت هایی که مغفول واقع شده اند نیز شناسایی شوند و این مزیت های رشته های صنعتی تبدیل به یک گفتمان شود.

لازم بذکر است این جشنواره از ۲۱ لغایت ۲۳ تیرماه در در مرکز همایشهای بین المللی خاوران از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۱ شب برای عموم مردم برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.