تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 6038

بزرگترین کتابخانه استاندارد آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

بزرگترین کتابخانه استاندارد آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

به گزارش تابان خبر، بزرگ‌ترین کتابخانه استاندارد و دومین کتابخانه بزرگ آذربایجان شرقی به نام “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” در شهر جدید سهند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی

به گزارش تابان خبر، بزرگ‌ترین کتابخانه استاندارد و دومین کتابخانه بزرگ آذربایجان شرقی به نام “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” در شهر جدید سهند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی امروز در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهر جدید سهند، بزرگترین کتابخانه استاندارد آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: ما قدردان زحمات عزیزانی هستیم که برای این کتابخانه زحمت کشیده‌اند؛ در این میان قدردان مدیرکل سابق نیز هستیم.

اسد بابایی، افزود:  طی چهار ماه گذشته این کتابخانه تجهیز شد و به مدرن‌ترین کتابخانه شمال‌غرب تبدیل شده است.

مدیرکل کتابخانه‎‌های عمومی استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کتابخانه‌های ما صرف امانت گرفتن کتاب نیست بلکه به یک نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 64 عنوان طرح فرهنگی در این کتابخانه‌های استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.