تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 8382

درخشش خبرنگار تابان خبر در جشنواره «تبریزنگار»

درخشش خبرنگار تابان خبر در جشنواره «تبریزنگار»

به گزارش سرویس فرهنگی تابان خبر، این رویداد در سه بخش «ترافیک»، «اوقات فراغت» و «محرم در تبریز» در قالب‌های خبر، گزارش، گفت و گو، یادداشت، کاریکاتور، گزارش تصویری، محتوای چندرسانه ای و اینفوگرافی برگزار شد. زهرا ناصران، خبرنگار تابان خبر در بخش «اوقات فراغت» در قسمت مصاحبه مکتوب با عنوان تیتر «بار فرهنگی تبریز

به گزارش سرویس فرهنگی تابان خبر، این رویداد در سه بخش «ترافیک»، «اوقات فراغت» و «محرم در تبریز» در قالب‌های خبر، گزارش، گفت و گو، یادداشت، کاریکاتور، گزارش تصویری، محتوای چندرسانه ای و اینفوگرافی برگزار شد.

زهرا ناصران، خبرنگار تابان خبر در بخش «اوقات فراغت» در قسمت مصاحبه مکتوب با عنوان تیتر «بار فرهنگی تبریز روی عروسک گردان ها» برگزیده نخستین رویداد رسانه ای «تبریزنگار» شد.

«علی حامدحقدوست» عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز تبریز در بخش «محرم در تبریز» به عنوان برگزیده قسمت گزارش تصویری و «پرویز بابائی» خبرنگار این مرکز نیز در بخش «اوقات فراغت» و در قسمت گزارش مکتوب جایزه این رویداد رسانه ای را از آن خود کردند.

در بخش «محرم» این رویداد رسانه‌ای، «معصومه درخشان» از خبرگزاری فارس به عنوان برگزیده گزارش مکتوب شناخته شد و از «ساناز خانی» از پایگاه خبری فصل نیوز و «کتایون حمیدی» از خبرگزاری فارس به عنوان نفرات برگزیده تقدیر و در گزارش تصویری این بخش نیز از «پینار رحیمی» از پایگاه خبری عصر تبریز قدردانی شد.

در این بخش «ترافیک» این رویداد رسانه‌ای از «مهرداد خوشکار مقدم» از پایگاه خبری آذرصبح به عنوان برگزیده این بخش تجلیل و از «امین خوانگر» از پایگاه خبری تبریز بیدار و «حسین هاشمی» از پایگاه خبری سازه خبر قدردانی شد.

در این بخش از «عاطفه یاریان» از هفته‌نامه عصر آدینه در موضوع کاریکاتور و از «مریم یوسفی» از پایگاه خبری همنوا در قسمت گزارش تصویری تجلیل بعمل آمد.

در بخش «اوقات فراغت» این رویداد رسانه‌ای از «ندا فرشباف» از پایگاه خبری نصر نیوز به عنوان برگزیده تجلیل و از «سمیه گل محمدی» از پایگاه خبری جارچی آذربایجان و از «فریبا اسدی» از پایگاه خبری صاحب دیوان به عنوان فعال فضای مجازی در قسمت گزارش تصویری این بخش قدردانی شد.

در بخش گزارش تصویری این رویداد رسانه‌ای از «مینا نوعی» از خبرگزاری مهر به عنوان برگزیده، در قسمت محتوی چند رسانه‌ای از «محمدرضا اخگرگداز» از پایگاه خبری نصرنیوز و در بخش چند رسانه‌ای از «سما شیرزاد»، ارز پایگاه خبری آذرانجمن تجلیل شد.

گفتنی است، مراسم اختتامیه نخستین دوره رویدار رسانه‌ای تبریزنگار شامگاه سه‌شنبه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در خانه هنرمندان تبریز برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.