تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر : 2640

دولت فعلی بدهی‌های بانکی برجا مانده از دولت قبلی را پرداخت می‌کند

به گزارش تابان خبر، عابدین خرم در نشست خبری، با بیان اینکه قطار پیشرفت در دولت سیزدهم به جریان افتاده است، اظهار کرد: با شناسایی کانون ها تحول، نقاط بالقوه و فرصت های استان، تغییر رویکرد و برنامه ریزی برای اتمام پروژه ها در این دولت اتفاق افتاده است. وی با اشاره به مصوبات سفر

به گزارش تابان خبر، عابدین خرم در نشست خبری، با بیان اینکه قطار پیشرفت در دولت سیزدهم به جریان افتاده است، اظهار کرد: با شناسایی کانون ها تحول، نقاط بالقوه و فرصت های استان، تغییر رویکرد و برنامه ریزی برای اتمام پروژه ها در این دولت اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی، افزود: طی ۱۰ سال گذشته کم تر از ۵۰ اتوبوس وارد شهر تبریز نشده بود ولی در سالجاری ۲۳۵ دستگاه تحویل این ناوگان شده و قرارداد نوسازی ۴۰۰ دستگاه تاکسی نیز بسته شده است.

سه هزار و ۳۰۴ طرح عیدانه دولت سیزدهم در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که امسال به مناسبت دهه فجر سه هزار و ۳۰۴ طرح با سرمایه گذاری ۱۳ هزار ۷۹۹ میلیارد تومان و ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو در استان افتتاح می شود، تشریح کرد: از این تعداد پروژه۲ هزار و ۳۹۴ طرح شهری و ۹۱۰ طرح روستایی است، این طرح‌ها ۹ هزار و ۲۹ فرصت شغلی در شهرها و چهار هزار و ۶۰۳ فرصت شغلی در روستاها ایجاد می کند، همچنین دهه فجر امسال ۱۸ طرح هم با ۲۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود، با بیان اینکه طبق برنامه ریزی در دولت سیزدهم، آب شهر تبریز در تابستان امسال به جز یک مورد در یکی از شهرک ها قطعی نداشت، گفت: با افتتاح مخزن ۱۵۰ هزار متر مکعبی آب این شهر در دو سال بعدی پایدار خواهد بود.

 

تنش آبی آذربایجان‌شرقی از ۱۵ شهر به هفت شهر رسیده است

وی با بیان اینکه در راستای برنامه های آبی دولت، تنش آبی در ۱۵ شهر استان به هفت شهر کاهش یافته و این تعداد نیز سال آتی به صفر می رسد، گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان منابع و فاینانس برای انتقال آب ارس به تبریز تعریف شده است.
وی افزود:  در حالیکه ظرف ۱۰ سال ۳۵ کیلومتر از این خط کار شده بود امروز ۱۰۰ کیلومتر در دست اجراست و همه کارگاه ها فعالند.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات دوات سیزدهم، پیشروی با تکیه برتوانمندی داخل است، گفت: دولت سیزدهم با تمام وجود به توانمندی‌های داخلی نگاه و امید بسته و به دیپلماسی منطقه‌ای توجه دارد، تمامی شاخص‌ها نشان می‌دهد که دولت در عملکرد خود با موفقبت نسبی روبه رو است.

 

نظام واره بانکی در استان تهیه شده است

خرم با اشاره به چالش های حوزه بانک و تسهیلات در استان گفت: نظام بانکی دچار چالش و مشکل است و هر کدام در قبال مشتریان رفتار مختلفی دارند، برای رفع این مشکل، نظام واره ای تهیه شده که در صورت تحقق، این مشکلات رفع خواهد شد.

خبر از لیلا جلیلی

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.