تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 4113

دیدار مردمی شهردار منطقه ۸ تبریز

دیدار مردمی شهردار منطقه ۸ تبریز

به گزارش تابان خبر،در این دیدارها رضا جان‌فشان همه روزه از نزدیک با تعدادی از شهروندان که هر کدام مشکلات خود را بصورت حضوری ارائه می‌کنند، دیدار و گفتگو کرده و به بررسی مشکلات آنها می‌پردازد. جان‌فشان در خصوص برگزاری همه روزه دیدارهای مردمی خود گفت: دیدارهای مردمی آثار مثبتی در حل مشکلات مردم ایجاد می‌کنند

به گزارش تابان خبر،در این دیدارها رضا جان‌فشان همه روزه از نزدیک با تعدادی از شهروندان که هر کدام مشکلات خود را بصورت حضوری ارائه می‌کنند، دیدار و گفتگو کرده و به بررسی مشکلات آنها می‌پردازد.

جان‌فشان در خصوص برگزاری همه روزه دیدارهای مردمی خود گفت: دیدارهای مردمی آثار مثبتی در حل مشکلات مردم ایجاد می‌کنند و تلاش داریم تا مشکلات شهروندان سطح حوزه را بعد از شنود مشکلات به صورت حضوری نیز بررسی کرده و در صدد حل فوری آن مشکلات باشیم.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: از ابتدای شروع ماموریت در شهرداری منطقه ۸، همه روزه بصورت منظم با جمعی از همشهریان ملاقات حضوری داشته و به جد پیگیر حل مشکلات شهروندان سطح حوزه بودیم و در این راستا اقدامات متعددی در محلات مختلف سطح حوزه انجام داده‌ایم که این روند باعث ایجاد اعتماد و تعامل بین شهروندان با شهرداری را فراهم آورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.