تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 7607

شرط جالب آقای مدیرکل برای رتبه اولی شدن

شرط جالب آقای مدیرکل برای رتبه اولی شدن

به گزارش تابان خبر، فرهاد فرهودی محمدزاده در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان، سال قبل قول هایی را متعهد شده بود که در این یکسال، تمام آن ها را عملیاتی می کند، اظهار کرد: امروز به همت خیران استان، سپاه عاشورا، آموزش و پرورش استان و

به گزارش تابان خبر، فرهاد فرهودی محمدزاده در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان، سال قبل قول هایی را متعهد شده بود که در این یکسال، تمام آن ها را عملیاتی می کند، اظهار کرد: امروز به همت خیران استان، سپاه عاشورا، آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، بزرگترین کاروان تجهیزات آموزشی کشور در قالب ۱۵۶ کامیون، به مناطق آموزشی مختلف استان اعزام شد.

وی با بیان اینکه اقلام تهیه شده با سیاست دانش آموز محور، تامین شده بود، افزود: تامین تجهیزات و سخت افزار های آموزشی مورد نظر، معلم محور و دانش آموز محور بود و سعی کردیم از با تامین این تجهیزات، دانش آموزان در امر تحصیل از امکانات بسیار خوبی بهره‌مند شوند و همواره مناطق محروم اولویت ماست.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان خاطرنشان کرد: در این کاروان که شامل ۱۵۶ کامیون بود، اقلام آموزشی، کلاسی و کمک آموزشی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تهیه شده بود.

وی تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که مدارس دولتی باید همانند دانشگاه های دولتی توانمند باشند

مدیرکل نوسازی مدارس استان، توجه به هنرستان ها را مهم اعلام کرد و گفت: اعتبار خاصی برای تجهیز این هنرستان ها در نظر گرفته ایم و در سال ۱۴۰۱ برای تجهیز آنها ۳۵۰ میلیارد ریال اختصاص داده ایم.

فرهودی همچنین در مورد ایجاد هنرستان در کنار واحدها و شهرک های صنعتی، خواستار شد: برای ساخت هنرستان ها، آماده همکاری با شهرک های صنعتی و صاحبان کارخانجات هستیم.

وی در خصوص اعتبارات دولتی برای تجهیزات مدارس اظهار کرد: در دور نخست سفر رئیس جمهور به استان چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مدارس نیمه تمام خیرساز مصوب شده بود و یک هزار میلیارد ریال این رقم از محل مشارکت خیران، ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی بود که باید ظرف ۲ سال جذب می شد که توانستیم برای ۱۰۰ درصد این اعتبارات تخصیص بگیریم .

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای بازسازی سرویس های بهداشتی، ۳۰۰ میلیارد ریال مصوب شده بود که ۲۰۰ میلیارد ریال نیز به آن افزوده شد و ۴۷۰ سرویس بهداشتی در ۱۱۶ مدرسه بازسازی شد.

فرهودی گفت: در دور دوم سفر نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال برای بازسازی و احداث فضای آموزشی مصوب شد که اگر بتوانیم این اعتبارات را که برای ۲ سال در نظر گرفته شده جذب کنیم انقلاب بزرگی در فضای آموزشی استان و رفع محرومیت از چهره این حوزه صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در تمام زمینه ها، از جمله برنامه ریزی و تجهیزات رتبه نخست کشور هستیم، گفت: زمانی می توانیم با افتخار بگوییم که رتبه اولی هستیم که لبخند بر لبان دانش آموزان بیاوریم و هیچ دانش آموزشی از تحصیل و تجهیزات آموزشی محروم نباشد.

وی گفت: در سایه تلاش شبانه روزی،  در بحث ساخت و ساز، نوسازی و توسعه مدارس می توان گفت در خاورمیانه جزو کشورهای برتر هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.