تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 4092

شهردار تبریز با خانواده دو شهید دیدار کرد

شهردار تبریز با خانواده دو شهید دیدار کرد

به گزارش تابان خبر، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی، یاسین بجانی و حکیمه غفوری و در دیدارهای جداگانه‌ای  با خانواده شهید میکائیل طهماسب و یونس صبح‌خیز دیدار و گفتگو کرد.   شهردار تبریز در این دیدار ضمن اشاره بر نقش پررنگ شهیدان در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه‌های حق

به گزارش تابان خبر، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی، یاسین بجانی و حکیمه غفوری و در دیدارهای جداگانه‌ای  با خانواده شهید میکائیل طهماسب و یونس صبح‌خیز دیدار و گفتگو کرد.  

شهردار تبریز در این دیدار ضمن اشاره بر نقش پررنگ شهیدان در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل، خون شهدا را مایه برکت و قوام کشور دانست.

وی افزود: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است و به برکت خون شهدا مسیر رشد و توسعه کشور هموار شده است.

هوشیار تأکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای هشت‌سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از تمامی توان و ظرفیت خود می‌داند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از پدر شهید میکائیل طهماسبی و پدر شهید یونس صبح‌خیز قدردانی کرد.

شهید میکائیل طهماسبی متولد هفدهم اسفند ۱۳۴۶  در سال ۱۳۶۵ و در حین آموزش به به درجه رفیع شهادت رسید و شهید یونس صبح‌خیز متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۴۴ در تبریز، بیست و نهم تیر ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.