تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
کد خبر : 3989

فعالیت ۶ هزار شورا در آذربایجان شرقی

فعالیت ۶ هزار شورا در آذربایجان شرقی

به گزارش تابان خبر، شهرام دبیری در جلسه شورای اسلامی استان در دیدار با رئیس جهاد کشاورزی استان با اشاره به نقش و تاثیرگذاری شورها در حل مشکلات اظهار کرد: شوراهای نهاد مردمی اند، با بهره مندی از ظرفیت شوراهای اسلامی می توان مشکلات و مسائل مردم را از مسئولان پیگیری کرد. وی با بیان

به گزارش تابان خبر، شهرام دبیری در جلسه شورای اسلامی استان در دیدار با رئیس جهاد کشاورزی استان با اشاره به نقش و تاثیرگذاری شورها در حل مشکلات اظهار کرد: شوراهای نهاد مردمی اند، با بهره مندی از ظرفیت شوراهای اسلامی می توان مشکلات و مسائل مردم را از مسئولان پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ هزار نفر شورا در کشور فعالیت می کنند، اعلام کرد: در آذربایجان شرقی نیز، ۶ هزار شورا فعالیت می کنند و می توان با ایجاد تعامل بین شوراها و مسئولان و مردم  مشکلات را شناسایی کرد و در جهت حل مسائل مردم اهتمام جدی ورزید.

رئیس شورای اسلامی استان با بیان اینکه شوراها تعاملی سازنده نیز با نمایندگان مجلس دارند، گفت: برای حل مشکلات مردم، تلاش می کنیم به صورت گروهی و با بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود عمل کنیم.

دبیری در خصوص مسائل مردم در حوزه کشاورزی تاکید کرد: شوراها با پیگیری و مطرح کردن مشکلات مردم در زمینه کشاورزی، سعی دارندکه مسائل و مشکلات این حوزه را برای سازمان جهادکشاورزی مطرح کرده و با یافتن راهکاری، بستری مناسب برای توسعه حوزه کشاورزی فراهم کنند، از این سازمان نیز می خواهیم موارد مهمی را که می خواهد به کشاورزان اطلاع رسانی کنند، از طریق شوراها به مردم ارائه کند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار شوراها اعلام کرد: سه نفر از اعضای شورای استان در شورای عالی استان ها عضو هستند، می توانند به سهولت در وضع قوانین و ارائه  طرح و لایحه به مجلس همکاری کرده و نقش بسزایی ایفا کنند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.