تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 3939

مدارس‌ آذربایجان‌شرقی آماده برگزاری حضوری کلاس‌ها هستند

مدارس‌ آذربایجان‌شرقی آماده برگزاری حضوری کلاس‌ها هستند

به گزارش تابان خبر،جعفر پاشایی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش، از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمامی مدارس استان همزمان با سراسر کشور بعد از ۲۵ ماه به صورت حضوری برگزار می شود. وی با اشاره به برگزاری اجلاس مدیران و

به گزارش تابان خبر،جعفر پاشایی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش، از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمامی مدارس استان همزمان با سراسر کشور بعد از ۲۵ ماه به صورت حضوری برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس مدیران و برگزاری جلسات توجیهی گفت: از فردا شوراهای آموزش و پرورش استان تشکیل می شود و همه ابزار و امکانات برای برگزاری حضوری فراهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس افزود: استفاده از ماسک و توجه به تهویه هوا در کلاس های درس مورد توجه مدیران مدارس باشد.

وی با تاکید بر ضدعفونی و گندزدایی اماکن آموزشی مدارس در روزهای آتی اظهار کرد: حضور دانش آموزان مطابق با برنامه درسی ضروری و لازم است.

پاشایی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان با حساسیت ویژه باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر عدم ضرورت استفاده از لباس متحدالشکل در مدارس تا پایان سال تحصیلی جاری، گفت: در صورت تصویب شورای عالی آموزش و پرورش از یک هفته تا یک ماه تقویم آموزشی به تعویق خواهد افتاد.

پاشایی با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش از ابتدا به سمت آموزش های حضوری بود، اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی سازمان جهانی یونسکو در ۲۰۷ کشور، هیچ روشی جای آموزش حضوری و چهره به چهره با معلم در فضای مدرسه را نمی گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.