تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
کد خبر : 3288

مراسم عزاداری حسینی در بازار تبریز برگزار می‌شود

مراسم عزاداری حسینی در بازار تبریز برگزار می‌شود

به گزارش تابان خبر ،حجت الاسلام حسن شعبانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کمیته نظارت  اظهار کرد: سال گذشته دستجه های حسینی در داخل بازار تبریز همکاری خوبی با این سازمان داشتند و طبق دستورالعمل های ستاد کرونا از برگزاری مراسم در بازار خودداری کردند. وی افزد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور هیات های

به گزارش تابان خبر ،حجت الاسلام حسن شعبانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کمیته نظارت  اظهار کرد: سال گذشته دستجه های حسینی در داخل بازار تبریز همکاری خوبی با این سازمان داشتند و طبق دستورالعمل های ستاد کرونا از برگزاری مراسم در بازار خودداری کردند.

وی افزد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور هیات های مذهبی همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته و تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

حجت الاسلام شعبانی ادامه داد: برای برپایی مراسم حسینی در ماه محرم امسال، جلسات مختلفی با هیات های مذهبی جهت توجیه، اطلاع رسانی و آموزش برگزار شده است.

وی اظهار کرد: براساس دستورالعمل ها در تمامی هیات های حسینی باید ماسک برای ارایه به افرادی که فاقد ماسک هستند وجود داشته باشد و مراسم با رعایت فاصله اجتماعی در فضای باز و به مدت حداکثر ۲ ساعت برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.