تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر : 5406

مردان و زنان در حماسه‌‌ی آزادسازی خرمشهر پا به پای هم بودند

مردان و زنان در حماسه‌‌ی آزادسازی خرمشهر پا به پای هم بودند

به گزارش تابان خبر، سید محمد حسین بلاغی روز چهارشنبه، سوم خرداد در دورهمی رسانه‌ای به مناسبت دهه کرامت، با گرامیداشت دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر و سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد ماه مصادف با سالروز آزادی خرمشهر است، یاد و خاطره تمامی جان بر کفان را گرامی می‌داریم. وی با اشاره به

به گزارش تابان خبر، سید محمد حسین بلاغی روز چهارشنبه، سوم خرداد در دورهمی رسانه‌ای به مناسبت دهه کرامت، با گرامیداشت دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر و سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد ماه مصادف با سالروز آزادی خرمشهر است، یاد و خاطره تمامی جان بر کفان را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به جایگاه مقام والای دختر و زن در دین مبین و قرآن کریم، گفت: امروزه مردان و زنان پاکدامن در میهن اسلامی ما باهم در عرصه‌های مختلف گام برمی‌دارند به طوریکه حتی زنان بیشتر از مردان در عرصه‌های اجتماعی، هنر، فرهنگ، علم و حتی اقتصاد و رشد جامعه نقش بسیاری دارند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه‌ی‌ دخترانه‌‌ی ما همواره رو به توسعه بوده است، گفت: امیدواریم همچنان جامعه دخترانه‌ی ما جامعه‌ی پاکدامن، وطن ساز و روبه رو شد بماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال حاضر بخش اعظمی از حوزه‌ی رسانه در دست زنان و دختران است، افزود: با توجه به فعالیت منظم، دقیق‌تر و فعال‌تر بانوان، این حوزه بیشتر در اختیار بانوان قرار گرفته است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با قدردانی از حضور کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» در دورهمی رسانه‌ای، اظهار کرد: به یمن برکت حضور کاروان معنوی، امروز خادم امام رضا شدیم.

خبر از المیرا جلیلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.